۰
ناصر ایمانی:

مشخص نیست پایداری‌ها می‌خواهند با شورای وحدت همراهی کنند یا نه

تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۰
مشخص نیست پایداری‌ها می‌خواهند با شورای وحدت همراهی کنند یا نه
به گزارش عصر تعادل، اصولگرایان در حالی تلاش‌هایشان را برای اتحاد در انتخابات با جدیت دنبال می‌کنند که شواهد نشان می‌دهد اعضای جبهه پایداری همچون سنوات گذشته سعی دارند نظرات خود را در هر شرایطی به کرسی بنشانند. طبیعی است در چنین شرایطی جریان اصولگرا برای ارائه لیست واحد مانعی جدی پیش روی خود می‌بیند.
 
ناصر ایمانی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین در این رابطه اظهار کرد: فضا به قدری هم که گروهی سعی دارند تبلیغ کنند فضای اختلافی نیست و اصولگرایان امید زیادی دارند تا بتوانند در انتخابات مجلس یازدهم لیستی واحد در معرض رأی مردم قرار بدهند.

فعال اصولگرا ادامه داد: برخی ادعا دارند نزدیکان آیت‌الله مصباح می‌کوشند تا نظرات و خواسته‌های خود را به شورای وحدت تحمیل کنند. این ادعا در حالی مطرح می‌شود که پایداری‌ها هنوز درباره سیاست انتخاباتی‌شان اعلام موضع نکرده‌اند و مشخص نیست که اصلاً تصمیم‌شان همراهی با شورای وحدت خواهد بود یا اینکه در پی حضوری مستقل در انتخابات هستند.

ناصر ایمانی در پایان سخنانش گفت: به طور طبیعی اختلاف‌نظرهایی در فعالیت‌های انتخاباتی اصولگرایان پیدا می‌شود، مهم این است که باید تلاش کرد حتی‌المقدور به وحدت رسید تا حضوری توأم با توفیق در انتخابات مجلس یازدهم داشته باشیم.
کد مطلب : ۱۴۶۶۰۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}