۰

مشکلات مالی مانع اعزام تیم ملی وزن برداری نوجوانان به مسابقات ازبکستان شد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰
مشکلات مالی مانع اعزام تیم ملی وزن برداری نوجوانان به مسابقات ازبکستان شد
به گزارش عصر تعادل، تیم های ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان برای سال 2019 میلادی حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را از دست دادند که دلیل آن هم مشکلات مالی عنوان شد. از آنجا که مسابقات در کره شمالی برگزار شد، فدراسیون  هم قید این اعزام را زد.

اکنون مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا 2020 در تاشکند ازبکستان برگزار خواهد شد و دوباره مسائل مالی  اعزام نوجوانان و جوانان را به اما و اگر کشانده است. در حال حاضر گفته شده اعزام تیم نوجوانان و جوانان به دلیل مشکلات مالی به صورت کیفی خواهد بود. یعنی تنها نفراتی اعزام می شوند که شانس مدال داشته باشند. البته قرار است در روزهای آینده باز هم تصمیم گیری شود.

در مورد اعزام دختران هم هنوز تصمیم گیری نشده است.

مسابقات نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا از 13 تا 19 فوریه (24 تا 30 بهمن) در ازبکستان برگزار می شود و باید دید در نهایت فدراسیون چند نفر را راهی این مسابقات می کند.

 بحث اعزام در رده پایه بسیار مهم است و اگر قرار باشد  اعزام های نوجوانان و جوانان لغو و آنها خانه نشین شوند، قطعا  وزنه برداری ایران از لحاظ کمی و کیفی در وضعیت به مراتب بدی قرار می گیرد. البته اکنون هم شاهد این افت کمی و کیفی هستیم و استقبال نه چندان جالب  از  رقابتهای انتخابی که در استانهای مختلف برگزار می شود خود گواه بر این موضوع است بنابراین این انتظار هست فدراسیون با اعزام تیم های پایه نگذارد انگیزه های نفراتی که فعالیت می کنند از بین برود و در نهایت  اوضاع وزنه برداری از این بدتر شود.
مرجع : ایسنا
کد مطلب : ۱۴۶۶۴۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}