۰

واکنش ایران به حمله نظامی آمریکا به مواضع حشدالشعبی

تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۵
واکنش ایران به حمله نظامی آمریکا به مواضع حشدالشعبی
به گزارش عصر تعادل، «سید عباس موسوی»  با اشاره به موضوع حمله آمریکا به مقر نیروهای عراقی در خاک این کشور، خاطرنشان کرد: آمریکا به استقلال، حاکمیت و یکپارچگی ارضی عراق احترام گذاشته و دخالت خود را در امور داخلی این کشور متوقف کند.  

موسوی با اشاره به دروغ بودن ادعای آمریکا در مبارزه با تروریسم اظهار داشت: این حملات بار دیگر ادعای دروغ آمریکا در مبارزه با گروهک تکفیری داعش را اثبات کرد به طوری که ایالات متحده، مواضع نیروهائی را هدف قرار داده است که در طول سال‌های گذشته ضربات سنگینی به تروریست های داعش وارد کرده‌اند.  

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: آمریکا با این حملات، حمایت قاطع خود را از تروریسم و بی‌توجهی به استقلال و حاکمیت کشورها نشان داده است و باید مسئولیت تبعات این اقدام غیرقانونی خود را بپذیرد.  

وی حضور نیروهای خارجی در منطقه را موجب ناامنی، تشنج و بحران دانست و تاکید کرد: آمریکا باید به حضور اشغالگرانه خود پایان بدهد.

موسوی در پایان ضمن اعلام حمایت جمهوری اسلامی ایران از استقلال، تمامیت ارضی و حاکمیت ملی عراق، همدردی جمهوری اسلامی ایران را با خانواده شهدا و مجروحان این حمله تروریستی آمریکا اعلام کرد
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۴۶۶۶۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}