۰

چرا اصولگرایان علیه قالیباف تبلیغ می کنند؟

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۵۵
چرا اصولگرایان علیه قالیباف تبلیغ می کنند؟
به گزارش عصر تعادل، محسن پیرهادی، سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این سوال که آیا قالیباف سر لیست جریان شورای ائتلاف خواهد بود؟، گفت: در شرایط فعلی، هنوز نمی‌توان در مورد ترکیب لیست نهایی اظهارنظر کرد. طبیعتا نظر شورا را در رسانه‌ها منعکس می‌کنم و باید بگویم هنوز بحث سرلیستی در شورای ائتلاف نهایی نشده است والبته فکر نمی‌کنم ائتلاف سرمایه‌های خود را زودتر از زمان لازم اعلام کند.

وی درباره واکنش قالیباف در صورتیکه در لیست قرار نگیرد‌ و اینکه آیا لیست جداگانه‌ای خواهد داد، تاکیدکرد: حضور آقای قالیباف با اصرار افراد مختلفی از جریان انقلابی صورت گرفت و با فضای ائتلافی و مثبتی که در حال پیگیری است، ان شاءالله کار به جایی نمی‌رسد که بحث لیست جداگانه مطرح باشد، ضمن آن که با سابقه‌ای که از آقای قالیباف در ادوار پیشین انتخابات سراغ داریم، ایشان عامل وحدت‌شکنی نخواهند بود. باید گفت که از همه نیروهایی که در دایره انقلاب اسلامی تعریف می‌شوند، همین انتظار را داریم.

عضو شوار شهر چهارم تهران موج تخریبی علیه قالیباف توسط بخشی از جریان اصولگرایی را ناشی از نداشتن شناخت درست از قالیباف دانست و گفت: آن بخشی از تخریب‌ها هم که آگاهانه اتفاق می‌افتد چیز جدیدی نیست؛ قالیباف یک چهره ملی با کارنامه‌ای حاکی از کارآمدی است و طبیعی است که توسط برخی گروه‌ها تخریب شود.

وی ادامه داد: البته عمده این تخریب‌ها، از ناحیه اتاق فکر دولت و بخش‌های افراطی جریان رقیب است، کمااینکه در انتخابات سال ۹۲، عملیات تخریب علیه آقای قالیباف بیش از همه توسط رسانه‌های خارج‌نشین  هدایت می‌شد که همه به خاطر دارند. 

این کنشگر سیاسی اصولگرا درباره اقبال مردم به شهردار اسبق تهران با بیان اینکه من قصد پیش‌گویی ندارم، و این کار را بدون فایده و غیرحرفه‌ای می‌دانم، یادآور شد: هر کسی هم که پا در میدان سیاست می‌گذارد، این آمادگی و اعتماد به نفس را در خود می‌بیند که در معرض قضاوت عموم باشد. فقط می‌خواهم ابراز امیدواری کنم که برخی مانند گذشته از همین حالا اتاق جنگ روانی تشکیل ندهند و با فریب مردم و جلب نظرشان، وضعیت را در پایان دوره به جایی نرسانند که دولت و مجلس فعلی رسانده است.

پیرهادی در پاسخ به این سوال که از قالیباف به مناسبت روز دانشجو سوالاتی درباره فسادهای معاونش شد، واکنش آقای قالیباف به  این موضوع چه خواهد بود و آیا بنا دارند که شفاف‌سازی کند؟، تصریح کرد: آقای قالیباف، پیش از این هم مفصل در مورد فردی که نام بردید، پاسخ داده‌ است. این موضوع را باید از خودشان بپرسید. مطمئنم آقای قالیباف و چه هر نیروی وفادار به انقلاب، خود پیش از همه خواستار رسیدگی به تخلف در هر سطح و هر زمینه‌ای است.
مرجع : ایلنا
کد مطلب : ۱۴۶۶۹۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}