۰

آخرین خبر از وضعیت محاکمه برادر معاون اول رییس جمهوری/ جهانگیری در حال محاکمه است

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۰
آخرین خبر از وضعیت محاکمه برادر معاون اول رییس جمهوری/ جهانگیری در حال محاکمه است
به گزارش عصر تعادل، غلامحسین اسماعیلی در ادامه هفدهمین نشست خبری خود تا امروز فقط در سال جاری، حدود 20 شهرداری، 50 عضو شورای شهر، حدود 100 کارمند شهرداری در تعدادی از استان‌ها و شهرستان تحت تعقیب قرار گرفتند و بازداشت شدند و برخی از آنها محکوم شدند.

او در پاسخ به سوالی درباره فساد در شهرداری و شورای شهر پاکدشت اظهار کرد: بیش از 25 نفر از افراد شهرداری و شورا در این شهرستان نه چندان بزرگ بازداشت شدند. مایه تاسف است کسانی که با رأی مردم و برای خدمت به مردم انتخاب شدند، شاهد تخلفات در این نهاد هستیم. همین جا به شهرداران و اعضای شوراهای شهر هشدار می‌دهم که بدانند بررسی عملکرد آنها جزو اولویت‌های دستگاه قضاست و در صورت تخلف و تشکیل پرونده با قاطعیت برخورد می‌شود.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: در پاکدشت 25 نفر، اراک 17 نفرغ گچساران 20 نفر، چهارباغ 15 نفر و بوشهر هشت نفر از شهرداران و اعضای شوراهای شهر تحت تعقیب قرار گرفتند. مثلا در پاکدشت حدود 400 نفر از پیمانکاران آمدند و گفتند که شورا و شهرداری برای انجام وظایف خود از ما حق حساب خواستند.

اسماعیلی در پاسخ به سوال دیگری درباره آخرین وضعیت پرونده بردار معاون اول رئیس جمهور اظهار کرد: این پرونده به دادگاه رفته و تا امروز هم تعدادی از جلسات دادگاه برگزار شده و ادامه هم می‌یابد. یک نقایصی مدنظر ریاست دادگاه بود که قرار شد بررسی بیشتری شود.

وی درباره غیرعلنی بودن دادگاه گفت: دادگاه غیرعلنی نبوده و ضمن اینکه تشخیص آن با رئیس دادگاه است.
کد مطلب : ۱۴۶۷۲۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}