۰
انتقاد یک نماینده از تصمیم اقتصادی دولت

لایحه بودجه امسال کپی سال قبل است

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۵
لایحه بودجه امسال کپی سال قبل است
به گزارش عصر تعادل، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به لایحه بودجه سال 99 گفت: باید در لایحه بودجه اصلاحاتی درباره اخذ مالیات و البته با تأکید حمایت از اقشار ضعیف جامعه انجام می‌شد که متأسفانه این نگاه در بودجه وجود ندارد. قالب بودجه همان قالب قبلی است و هیچ تغییرات اساسی در آن انجام نشده است. 

گودرزی گفت: اصلاح ساختار که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب قرار دارد، در لایحه بودجه سال 99 لحاظ نشده و برای بودجه سال آینده یک کپی‌برداری از بودجه‌های سال قبل است و فقط اعداد و ارقام آن تغییر کرده است.

وی افزود: علاوه بر این، لایحه بودجه سال 99 یک بودجه‌ای متناسب با شرایط تحریم نیست و اقتصاد مقاومتی در آن دیده نشده و متناسب با منابع واقعی بسته نشده است. 

به گزارش فارس، لایحه بودجه سال 99، 17 آذر توسط رئیس‌جمهور برای بررسی و تصویب به مجلس تصویب شد که کار بررسی آن در کمیسیون‌های تخصصی به پایان رسیده و هم‌اکنون بودجه در کمیسیون تلفیق در حال بررسی است و پس از تلفیق نیز، بودجه در صحن به صورت مستمر در جلسات دونوبته صبح و عصر مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 
مرجع : فارس
کد مطلب : ۱۴۶۷۲۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}