۰

پیاده روهای تهران بازسازی می شوند

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۳
پیاده روهای تهران بازسازی می شوند
به گزارش عصر تعادل، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در جریان بازدید از پروژه های عمرانی منطقه 17 گفت: تلاش خواهد شد تا پایان سال جاری حدود 500 کیلومتر طول از این مسیرها، با صرف کمترین هزینه اجرایی بهسازی شده و به مسیر ویژه دوچرخه نیز مجهز شوند.

وی با اشاره به تجربه کشورهای توسعه یافته در زمینه احداث مسیرهای پیاده رو، استفاده از مصالحی همچون بتن در پروژه های پیاده روسازی این کشورها را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: این در حالی است که ما هنوز از آسفالت و کف پوش برای بهسازی پیاده رو ها استفاده می کنیم.

صبوری گفت: بنابراین باید با تدبیر و عقلانیت، رویکردهای موجود در این حوزه را تغییر داده و با نگاهی همه جانبه، ضمن جلوگیری از دوباره کاری و اتلاف سرمایه های شهر، استفاده از مسیرهای پیاده رو را برای همه اقشار جامعه به ویژه کودکان و توان یابان تسهیل کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از اقدامات عمرانی صورت در منطقه 17، لزوم بهره گیری از تجربیات موفق به ویژه در زمینه طراحی شبکه فرعی جمع آوری و هدایت آبهای سطحی را مورد تاکید قرار داد.

پروژه های ساماندهی نهر و احداث کانیو در خیابان فرخنده، اصلاح شبکه انهار در معابر منشعب از خیابان‌های شهید فریدون احمدی و شهید محمودزاده و اجرای پروژه شناسایی و اصلاح نقاط آبگیر در سطح محلات از جمله پروژه هایی است که در بازدید معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از منطقه 17 مورد پایش و بررسی قرار گرفتند.
مرجع : فارس
کد مطلب : ۱۴۶۷۶۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}