۰

انتقاد نماینده تهران از بودجه سال 99

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۷
انتقاد نماینده تهران از بودجه سال 99
به گزارش عصر تعادل، محمدعلی وکیلی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی امروز (پنجشنبه) در هجدمین کنگره حزب مردم سالاری در تالار آدینه تهران، با بیان اینکه اقتصاد مبتنی بر اعمال سیاسی است اظهار داشت: بودجه سال ۹۹ با توجه به شرایط کشور قابل پذیرش نیست.

وکیلی با بیان اینکه در بدبودن وضعیت کشور میان اصولگرایان و اصلاح طلب تفاوتی نیست، ادامه داد: من می گویم که با تغییرافراد هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و اگر تماما شرایط را تحویل اصولگراها بدهیم همین وضعیتی که ما میراث دار حاکمیت اصولگرایان داریم، خیلی بدتر خواهد شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد دولت تدبیر و امید، گفت: نقش دولت  روحانی در پیدایش وضع موجود تعیین کننده نیست.

وکیلی تصریح کرد: دو جریان گفتمانی مقابل هم صف آرایی کردند که یک از آنها خود را پیش از انتخابات پیروز می داند، و جشن گرفته چرا که پیروزی را مرهون عدم مشارکت مردم می داند. اما جریانی دیگر با تمام بی عرضگی و اشتباهات افتخارش حضور مردم است.

وی افزود: اجماع مرکبی شکل گرفته تا پایه های جمهوریت را متزلزل کند و برای آن مجلس را می‌کوبند که هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد.

مدیر مسئول روزنامه ابتکار با انتقاد از برخی سر مقاله های شخصیت های شناخته شده اصلاح طلب علیه مجلس گفت: از این اتفاق بنده تعجب می کنم و باید به این فکر کرد که جایگزین آن چه خواهد بود.

وکیلی در پایان گفت: تصور نشود اگر بلا عمومی شود، رحمت نازل می شود، بلکه اگر بلا عمومی شود، کائنات با آن همراه می شود.
کد مطلب : ۱۴۶۷۸۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}