۰

لاریجانی از خون فرزندان قهرمان ملت ایران نمی گذریم

تاریخ انتشار
جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۵
لاریجانی از خون فرزندان قهرمان ملت ایران نمی گذریم
به گزارش عصر تعادل در پیام علی لاریجانی آمده است:

بسم‌ رب الشهدا و الصدیقین
شهادت سردار سرافراز ،  فرمانده شجاع ، قهرمان،  حماسه آفرین  و کم نظیر  سپاه اسلام ، شهید قاسم سلیمانی و شماری از همرزمان دلاورشان  را پس از عمری رشادت و مجاهدت در راه پاسداری از   قرآن و  مکتب اهل بیت(ع) و اعتلای ایران اسلامی  به حضرت ولی عصر( ارواحنا فداه) ، رهبر معظم انقلاب اسلامی ،  ملت شریف ایران ، مردم سلحشور استان کرمان ،  خانواده  عزیز و ارجمند ایشان و دیگر شهدای همرزمشان،  به  مجموعه‌ پر افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه رزمندگان غیور نیروی قدس تبریک و تسلیت می گویم.

این فرماتده مقتدر ، محبوب و عزت آفرین،  افتخار همه ایرانیانی بود که  دل در گرو استقلال  و اعتلای کشور داشتند و سرانجام نیز در این راه از خون پاک خویش مایه گذاشت و  به دست شقی ترین افراد این روزگار ، رژیم جنایتکار و سفاک آمریکا به شهادت رسید و به اعلی علیین پیوست. رژیم خبیث آمریکا بداند که ملت بزرگ ایران برای حفظ عزت و سربلندی خود، تا کنون فرزندان عزیز  بسیاری را در راه خداوند تقدیم کرده است که برادر عزیزم،  شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از آن بزرگمردان است؛ اما این ملت، هرگز از خون فرزندان قهرمان خویش نخواهد گذشت؛ همان گونه که از  جنایات شاه معدوم و صدام متجاوز که مزدوران ذلیل آمریکا بودند، نگذشت‌.

امروز رژیم آمریکا منفورترین رژیم در جهان است و نظام استکبار می داند که با این گونه جنایت ها هرگز نخواهد توانست در اراده  های مصمم مجاهدان بزرگی که در دامان ملت های مسلمان تربیت شده اند، خللی به وجود آورد. شهید قاسم سلیمانی،  الگویی درخشان از این اراده های پولادین و تربیت یافتگان مکتب اسلام است . او که همه جوانی پاک و متعبّد خود را در جبهه‌های شرف و کرامت، در دفاع از میهن  و نظام جمهوری اسلامی گذرانیده بود،  تا واپسین لحظات عمر  پربرکت خویش را  در راه مقابله با اشقیای تکفیری و  تروریست های جنایتکار  سپری کرد، و در همین جبهه‌ شریف  به آرزوی دیرین  خود یعنی جان دادن در راه خدا و در حال جهاد فی سبیل الله نائل آمد .  فضل و رحمت بی کران خداوند  متعال بر آن شهید بزرگ گوارا باد.

بی شک صف استوار آرزومندان این موهبت  و پویندگان  راه  جهاد و شهادت در ایران اسلامی ، در سپاه و در  همه‌ نیروهای مسلّح جمهوری اسلامی،  بنیانی مرصوص است که تداوم مسیر  نورانی شهید قاسم  سلیمانی  و دیگر شهدای اسلام و انقلاب را رقم خواهد زد و منهم من ینتظر و ما بدّلوا تبدیلا.  
علی لاریجانی
رییس مجلس شورای اسلامی
کد مطلب : ۱۴۶۷۹۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}