۰
قهرمانپور مطرح کرد؛

سرنوشت ترامپ در 2020 در هاله‌ای از ابهام در پی ترور سرار سلیمانی/ فرار رئیس جمهور آمریکا از استیضاح

تاریخ انتشار
جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱
سرنوشت ترامپ در 2020 در هاله‌ای از ابهام در پی ترور سرار سلیمانی/ فرار رئیس جمهور آمریکا از استیضاح
به گزارش عصرتعادل، رحمان قهرمان‌پور با اشاره به ترور سردار قاسم سلیمانی از سوی آمریکا اظهار کرد: اقدام غیر عقلانی ترامپ در ترور سردار قاسم سلیمانی تلاشی است برای قدرت‌نمایی در داخل آمریکا در آستانه استیضاح و بر هم زدن موازنه قوا در عراق. اما واکنش ایران می‌تواند موفقیت ترامپ در کمپین 2020 را با تردیدهای جدی مواجه کند. اینکه گفته می‌شد ترامپ امنیت ملی نمی‌فهمد یعنی همین.

وی ادامه داد: ترامپ هنر خود را انجام کارهایی می‌داند که هیچ کس نمی‌تواند. شدیدا باور دارد نابغه است. قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی یا ترور سردار سلیمانی از مدت‌ها قبل مطرح بود اما بوش و اوباما این کار را خلاف منافع ملی می‌دانستند و سراغ انجام آن‌ها نرفتند. اما ترامپ این کار را کرد تا نشان دهد جسورتر از هر سیاستمداری است. اما اهل سیاست و آگاهان به امنیت این کار را بیش‌تر از آن‌که جسارت بدانند حماقت می‌دانند.

این کارشناس مسائل بین‌الملل درباره واکنش ایران به این اقدام علیه یکی از بزرگترین و مهم‌ترین فرماندهان نظامی‌اش خاطرنشان کرد: به نظرم ایران عجله‌ای در پاسخ دادن نخواهد داشت. تجربه هم نشان داده است خویشتنداری آن در چنین مواردی زیاد است.
کد مطلب : ۱۴۶۷۹۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}