۰
عراقچی:

به شهادت رساندن سردار سلیمانی یک اشتباه محاسباتی دیگر ترامپ بود

تاریخ انتشار
جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
به شهادت رساندن سردار سلیمانی یک اشتباه محاسباتی دیگر ترامپ بود
به گزارش عصرتعادل، سید عباس عراقچی، معاون وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد قاسم سلیمانی، در پیامی توییتری نوشت: تمام ایران قاسم سلیمانی است. این[اقدام]، بدون چون و چرا یک اشتباه محاسباتی بزرگ دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بود. آمریکا مسئولیت تمامی عواقب را به عهده دارد.

 پنتاگون، بامداد امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که به دستور رئیس‌جمهور آمریکا سردار سپهد سلیمانی را در فرودگاه بغداد ترور کرده است.

صبح امروز، خبر شهادت سردار سلیمانی در بیانیه‌ای از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران  تایید شد.

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توییتری در  واکنش به این اقدام گفت: خباثت و حماقت نیروهای تروریست آمریکایی در ترور سردار سلیمانی، این شهید قهرمان و سردار مبارزه با تروریسم و افراط گرایی،  بدون تردید درخت مقاومت در منطقه و جهان را تنومندتر خواهد کرد.

وزیر امور خارجه تاکید کرد: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تمامی ظرفیت های سیاسی، حقوقی و بین المللی خود را برای اجرای تصمیمات شورای عالی امنیت ملی برای پاسخگو کردن رژیم جنایتکار و تروریست آمریکا در خصوص این جنایت آشکار به کار خواهد بست.
کد مطلب : ۱۴۶۸۰۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}