۱

پیام سردار فضلی: بزودی پاسخ‌های دندان‌شکنی می دهیم

تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۳
پیام سردار فضلی: بزودی پاسخ‌های دندان‌شکنی می دهیم
به گزارش عصرت عادل ، سردار علی فضلی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) در پیامی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبرشهادت برادرم سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی دل رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران را به درد آورد ،اما دشمنان قسم خورده اسلام خصوصا آمریکای جنایتکار و اسراییل غاصب باید بدانند که با شهادت سرداران جبهه مقاومت نه تنها این راه منحل و بسته نمی شود بلکه امروز سردار سلیمانی‌های جوان در ایران اسلامی هستند که بزودی با اذن فرمانده کل قوا پاسخ ‌های دندان شکنی را به دشمنان اسلام خواهند داد.

این فکر ، موهوم و باطل است که آمریکا و اسراییل جنایتکار با شهادت سرداران جبهه مقاومت خواب راحتی داشته باشند. بزودی سردار سلیمانی‌ها در ایران اسلامی و ابو مهدی المهندس ها در عراق بر اساس وعده‌های الهی، دشمنان اسلام را به ورطه نابودی خواهند کشید.

در پی این جنایت دردناک، این سرباز ولایت به نیابت از تمامی پاسداران جان برکف جوان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین ع شهادت بزرگ مردان تاریخ جبهه مقاومت را به صاحب و مولای مان آقا صاحب الزمان عج، مقام معظم رهبری، همرزمان و همه ی ملت مسلمان به ویژه خانواده معظم شهید تبریک وتسلیت عرض می نمایم.

سرتیپ پاسدار علی فضلی

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع)
مرجع : فارس
کد مطلب : ۱۴۶۸۶۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}