۰

معاون میراث فرهنگی تهران استعفاء داد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۳
معاون میراث فرهنگی تهران استعفاء داد
به گزارش عصر تعادل، محسن شیخ‌الاسلامی شهریور ۱۳۹۷ با ابلاغ حکم مدیرکل وقت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران، به معاونت میراث فرهنگی این اداره منصوب شد. او که به جلوگیری از صدور مجوزهای تخریب شهره است، اوایل امسال نیز از سمت خود استعفا کرده بود که با آن موافقت نشد.

محسن شیخ‌الاسلامی که پیش از این در کارنامه کاری خود به عنوان معاون میراث فرهنگی استان قزوین، رئیس گروه بناهای تاریخی معاونت میراث فرهنگی کشور، سرپرست دفتر فنی موزه ملی ایران، دبیر شورای فنی اداره کل استان تهران، جانشین معاون حفظ و احیای و مسئول محور فرهنگی-تاریخی شهر اصفهان و محور بازار اصفهان را داشته است، حتی حدود یک دهه برای محافظت از ساختمان تاریخی سینگر منتقل شد.

او در طول همه‌ی سال‌هایی که حتی به عنوان یک کارشناس در میراث فرهنگی استان تهران فعالیت می‌کرد، به‌گواه اهالی رسانه، همه تلاش خود را کرد تا بیماری تخریب و حذف میراث فرهنگی به جان تهران نیفتد.

«نشست‌های تخصصی میراث فرهنگی و توسعه فضاهای شهری» یکی از ایده‌های شیخ‌الاسلامی است که تا کنون هفت نشست تخصصی آن با موضوعات مختلف برگزار شده بودند.
مرجع : ایسنا
کد مطلب : ۱۴۶۹۰۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}