۰

طرح نمایندگان برای مقابله با آمریکا

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۷
طرح نمایندگان برای مقابله با آمریکا
به گزارش عصر تعادل سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از تدوین طرحی سه فوریتی برای لبیک به رهبر انقلاب اسلامی و در واکنش به اقدام تروریستی اخیر آمریکا خبر داد و گفت: این طرح سه فوریتی در جلسه علنی فردا سه شنبه در دستور کار مجلس قرار دارد.

اسدالله عباسی سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: در واکنش به اقدام تروریستی و رذیلانه اخیر آمریکا در به شهادت رسانیدن شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی و  همرزمانش و بنا به تصمیم هیأت رییسه، طرحی سه فوریتی در لبیک به رهبر معظم انقلاب و در پاسخ به مطالبات مردم انقلابی، در دستور کار جلسه صحن علنی، قرار می‌گیرد.

وی افزود: این طرح واکنشی به اقدام ماجراجویانه آمریکا در به شهادت رساندن شهید سپهبد قاسم سلیمانی و دیگر شهدای همرزم وی است.

سخنگوی هیات رییسه مجلس اظهار داشت: اقدام اخیر آمریکا نه تنها از نظر هیات رییسه مجلس، بلکه از دید اغلب کشورهای جهان، تروریسم دولتی به حساب می‌آید و تصویب طرح سه فوریتی یادشده به این موضع، هویت حقوقی می‌بخشد.

در همین خصوص فریدون حسنوند رییس کمیسیون انرژی مجلس از تدوین طرحی سه فوریتی از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تقویت سپاه قدس خبر داد و اظهار داشت: با توجه به شهادت سردار رشید سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمان وی در عملیاتی شرورانه آمریکا که با دستور ترامپ صورت گرفت، مجلس شورای اسلامی در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری و در پاسخ به مطالبات مردم و بنابر وظیفه‌ای که برعهده آن گذاشته شده، طرحی سه فوریتی تهیه کرده که در نشست فردای مجلس مطرح می‌شود.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار است که پس از ۴۰ سال طرحی سه فوریتی در کشور مطرح می‌شود، افزود: تامین منابع مالی و تقویت سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی از جمله اهداف این طرح ۳ فوریتی است و مجلس با این اقدام به اقدامات و جنایت ترامپ و پنتاگون پاسخ داده و از جنایتکاران آمریکایی انتقام می گیرد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تمامی جریان‌ها و فراکسیون‌های مجلس برای تصویب این طرح متفق‌القول هستند، تصریح کرد: مقرر شده است این طرح ۳ فوریتی با هماهنگی تمامی فراکسیون‌ها از سوی مجلس شورای اسلامی و در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری تصویب شود.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۴۶۹۷۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}