۰

250 خودرو به همراه 1600 نیروی خدماتی در مراسم تشییع سپهبد شهید سلیمانی

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۴
250 خودرو به همراه 1600 نیروی خدماتی در مراسم تشییع سپهبد شهید سلیمانی
به گزارش عصر تعادل مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به تاکید شهردار تهران بر انجام اقدامات و ارائه خدمات لازم به بهترین نحو در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی، از حضور 1600 نیروی خدمات شهری در این مراسم خبر داد.

حضور 1600 نیروی خدمات شهری در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی
به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، صدرالدین علیپور رئیس سازمان مدیریت پسماند شهر تهران با بیان اینکه نیروهای خدمات شهری در این مراسم پاکسازی و جمع آوری پسماند پیش و پس از مراسم را بر عهده داشتند، اعلام کرد: بر همین اساس حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی به ۴ پهنه تقسیم بندی شد و در فاز اول هزار نیروی خدماتی به همراه ٢۵٠ خودرو در طول مسیر مستقر شدند.

وی با تاکید بر اینکه تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی و همرزمانش بزرگ ترین رویدادی بود که در این مسیر به وقوع پیوست، اظهار کرد: با توجه به حضور میلیونی شهروندان تهرانی در این مراسم، ظرفیت نیروهای مستقر به هزار و ۶۰۰ نفر و ٣۵٠ خودرو افزایش یافت.

علیپور با اشاره به اینکه برآوردها نشان می دهد پنج تا هفت میلیون نفر در این مراسم شرکت کردند، اضافه کرد: با توجه به حجم بالای کار، نیروها در برخی ساعات و بعضی نقاط به صورت همزمان و در اغلب طول مسیر پس از پایان مراسم، کار پاکسازی مسیر تشییع را آغاز کردند.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش نیروهای خدمات شهری، کار پاکسازی و نظافت مسیر (از میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی) ساعت ١٩ به پایان رسید.
مرجع : فارس
کد مطلب : ۱۴۷۰۱۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}