۰

پلیس لندن به حالت آماده باش درآمد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۵
پلیس لندن به حالت آماده باش درآمد
به گزارش عصرتعادل، « کرسیدا دیک» رئیس پلیس لندن امروز (چهارشنبه ۱۸ دی) در گفت‌وگو با شبکه رادیویی ال‌بی‌سی گفت: پلیس با نگرانی تحولات خاورمیانه را دنبال می‌کند و در همین رابطه « نیل باسو » رئیس پلیس ضد تروریسم درباره پیامدهای این مساله برای انگلیس با مقام‌های امنیتی و نهادهای دولتی در حال رایزنی است.
 
عالی‌ترین مقام پلیس لندن با توجه به افزایش تنش‌ها میان ایران و آمریکا اعلام کرد که نیروهای پلیس برای مواجه با بازخوردهای احتمالی این درگیری در پایتخت انگلیس به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

وی با یادآوری تظاهرات روزهای گذشته در اعتراض به ترور سردار سلیمانی در لندن افزود: این حرکات اعتراضی تاکنون مشکلی ایجاد نکرده است اما با توجه به پیچیدگی اوضاع، به شدت نسبت به تحولات آینده هوشیاریم.

رئیس پلیس لندن افزود: هر روز اوضاع را زیر نظر داریم و آماده پاسخ‌گویی به تهدیدهای احتمالی هستیم.
 
«دومینیک راب» وزیر امور خارجه انگلیس ضمن ابراز نگرانی از این تحولات خواستار کاهش تنش‌ها و عدم تکرار حمله موشکی از سوی ایران شد.

هم‌زمان سفیر ایران در انگلیس نیز با یادآوری حمله موشکی ایران که برای دفاع از خود و طبق منشور سازمان ملل انجام شده است، تصریح کرد، ایران به دنبال تنش و جنگ نیست.

حمید بعیدی‌نژاد سفیر جمهوری اسلامی در لندن نیز با انتشار پیامی در توئیتر نوشت:‌نیروهای مسلح ما آماده‌اند با قدرت به هرگونه ماجراجویی پاسخ دهند.

وی همچنین یادآور شد که مردم و دولت ایران به طور کامل پشت نیروهای مسلح خود هستند.
 
مرجع : خبرگزاری برنا
کد مطلب : ۱۴۷۰۶۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}