۰
سردار وحیدی:

اقدام امروز ما پایان کار نبود

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۰
اقدام امروز ما پایان کار نبود
به گزارش عصرتعادل، سرتیپ پاسدار احمد وحیدی در حاشیه مراسم بزرگداشت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش که در مسجد ارشاد اهواز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اقدام امروز ما پایان کار نبود و این نخستین مرحله از انتقام جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به اقدام ناجوانمردانه و تروریستی جنایتکاران آمریکایی در شهید کردن سپهبد سلیمانی بود‌.

وی افزود: ممکن است نظامیان تروریست آمریکایی هرلحظه از یک صف واحد و بنیان مرصوص هدف حملات انتقام جویانه قرار گیرند.

وزیر سابق دفاع گفت: نظامیان تروریست آمریکایی قاتلان  و مجرمانی هستند که باید مجازات شوند. ‌آمریکایی‌ها نباید گمان کنند پاسخ داده شده و کار تمام شده است. بهتر است نظامیان آمریکایی برای در امان ماندن از تیغ تیز انتقام جمهوری اسلامی ایران منطقه را ترک کنند.

فرمانده دانشگاه دفاع ملی در ادامه گفت: قطعا اگر دشمن مرتکب جنایات تروریستی دیگری شود دنیای آنان را با خطر مواجه می کنیم.

وحیدی بیان کرد: نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بازوهای قدرتمند اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران آماده برداشتن یک گام بلند برای زدن تودهنی به نظامیان متجاوز و اشغالگر آمریکایی هستند.
 
کد مطلب : ۱۴۷۰۶۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}