۰

همسر چاووشی بازیگر شد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۰
همسر چاووشی بازیگر شد
به گزارش عصرتعادل، مدتی است ضبط فیلم تلویزیونی «سه سپیده» به کارگردانی رحیم طوفان آغاز شده است و گروه این روزها در اردبیل مشغول کارند؛ به‌تازگی نیز اسپاکو یوسفی، همسر محسن چاوشی، خواننده پاپ به عنوان یکی از بازیگران اصلی زن به این پروژه پیوست تا برای نخستین بار در فیلمی به ایفای نقش بپردازد.
 
«سه سپیده» عنوان فیلمی تلویزیونی است که تهیه‌کنندگی، کارگردانی و مجری طرح آن برعهده رحیم طوفان است و به سفارش سیمای استان‌های سازمان صداوسیما در درجه (الف) در صدا و سیمای مرکز اردبیل تولید می‌شود.

این فیلم با مضمون چهل سالگی انقلاب در سه دهه ۵۰، ۶۰ و ۹۰ حول محور اتفاقات دی ۱۳۵۷ در ایران است که تا زمان پیروزی انقلاب اسلامی و فعالیت‌هایی که مجاهدین در طول این دوران انجام داده‌اند و از جان گذشتگی مدافعین حرم و رشادت‌های انقلابیون به تصویر کشیده می‌شود.

در این فیلم تلویزیونی، علیرضا جلالی‌تبار، رامین راستاد، سارا منجزی، فرهاد طوفان، سروناز میرائیز، مسعود نخستین، فرناز فرایدی، محمد خورشیدی و … و جمعی از هنرجویان به ایفای نقش می‌پردازند.
 
 
مرجع : تسنیم
کد مطلب : ۱۴۷۰۶۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}