۰

شوک جدید فوتبال/ سرمربی پرسپولیس قراردادش را لغو کرد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۰
شوک جدید فوتبال/ سرمربی پرسپولیس قراردادش را لغو کرد
به گزارش عصرتعادل، گابریل کالدرون روز اول ژانویه نامه ای به باشگاه پرسپولیس ارسال کرد با تاکید بر اینکه باشگاه به شروط منعقد در قرارداد عمل نکرده و به همین دلیل از فسخ قراردادش خبر داده بود.
 
سرمربی آرژانتینی پرسپولیس با اشاره به شروطی که در قراردادش وجود داشته، فسخ این قرارداد را به مسئولان باشگاه را اعلام کرد. با این حال این مربی ارتباطش با مسئولان باشگاه را قطع نکرد و همچنان به طور شفاهی و یا از طریق مدیر برنامه هایش مسائل و مشکلات را به آنها اعلام کرد.
 
کالدرون از این جهت رابطه اش با مسئولان باشگاه را حفظ کرد تا اگر شرایط و درخواست هایش عملی شد به ایران برگدد چرا که بارها اعلام کرد که مشکل اصلی او پول نیست.اما در ادامه وقتی کالدرون دید که باشگاه هیچ کدام از شروط او را برآورده نمی کند،روز قبل به دستیارانش تاکید کرد تا هرچه سریع تر وسایل شان را جمع کرده و تهران را ترک کنند.
 
اتفاقی که دیروز رخ داد و دستیاران خارجی او با جمع کردن وسایل شخصی خود ایران را ترک کردند.
 
مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز با اطلاع از این موضوع اقداماتی را انجام دادند.مثل عدم حضور پیروانی در محل تمرین و البته پرداخت قسط اول کالدرون!به هر روی به نظر می آید هواداران پرسپولیس باید با کالدرون خداحافظی کنند.مربی که با کمی تلاش از سوی انصاری فرد می شد حفظ شود.

 
مرجع : جام نیوز
کد مطلب : ۱۴۷۰۶۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}