۰

داعش؛ مسئول عملیات انتحاری در پاکستان

تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۵
داعش؛ مسئول عملیات انتحاری در پاکستان
به گزارش عصرتعادل، رسانه های پاکستان روز شنبه اعلام کردند: مهاجم انتحاری جمعه شب با ورود به یک مسجد در منطقه «ستلایت تاون» شهر کویته جلیقه بارودی خود را میان نمازگزاران منفجر کرد.

وزیر امور داخلی ایالت بلوچستان پاکستان گفت: در این حمله تروریستی ۱۵ نفر از جمله امام جماعت مسجد و یک افسر ارشد پلیس کشته و دست کم ۲۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

منابع خبری پاکستان نوشتند: داعش مسئولیت این حمله انتحاری را برعهده گرفت در حالی که "حزب الاحرار" زیرشاخه گروه تروریستی "تحریک طالبان" پاکستان نیز مسئولیت انفجار پنج روز پیش در کویته را نیز برعهده گرفته بود.

رئیس جمهوری، نخست وزیر و فرمانده ارتش پاکستان حمله تروریستی شب گذشته در کویته را به شدت محکوم کرده و با قربانیان و بازماندگان ابراز همدردی کردند.

رسانه های پاکستان اعلام کردند: حمله داعش در کویته باعث تشدید تدابیر امنیتی در کل ایالت بلوچستان شده و گزارش ها حاکی از اعلام وضعیت امنیتی و آماده باش در ایالت پنجاب از جمله شهر «لاهور» مرکز این ایالت می باشد.

گروه تروریستی داعش اواخر فروردین ماه امسال نیز شهر لاهورپاکستان را به انجام عملیات انتحاری تهدید کرده بود.

مقامات دولتی و امنیتی پاکستان همواره وجود داعش و حتی ردپای همدستان آنان در این کشور را رد کرده اند در حالی که این گروهک تروریستی طی هشت ماه اخیر مسئولیت دو عملیات انتحاری در شهر «کویته» را برعهده گرفته است.
 
کد مطلب : ۱۴۷۱۶۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}