۰
جعفرزاده:

نمی‌شد زمان آماده‌باش، فرودگاه‌ها تعطیل می‌شد؟

تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰
نمی‌شد زمان آماده‌باش، فرودگاه‌ها تعطیل می‌شد؟
به گزارش عصرتعادل، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، با اشاره به سقوط هواپیمای اوکراینی اظهار کرد: در کف جامعه گله‌مندی شدیدی از عدم صداقت‌ها در این زمینه مطرح است که اعتبار و سرمایه اجتماعی را خدشه دار می‌کند. وقتی اشتباه و سهوی رخ داده نیازی به این همه خلاف گویی نبود. مردم ما از وقتی رسانه‌های خارجی شروع به ارائه مستندات در این باره کردند دچار سردرگمی شدند. با عذرخواهی و پوزش طلبیدن این آسیبی که به افکار عمومی رسید برطرف نمی‌شود.

وی افزود: ما در هفته گذشته آسیب‌های روانی اجتماعی زیادی داشتیم از ترور سردار سلیمانی، جان باختن تعدادی در مراسم  تشییع پیکر سردار سلیمانی در کرمان، سقوط اتوبوس و  سقوط هواپیما اخبار تلخی تزریق شد و همه جا عزاداری بود.

جعفرزاده با بیان این که مردم از نحوه اطلاع رسانی گله مند هستند، تاکید کرد: باید با مسببین و متخلفین و کسانی که پنهان کاری کردند برخورد شود. خوشحالیم از این که قوه قضاییه  به این موضوع ورود کرد و دادستان را مامور کرد زیرا خطایی که رخ داده و سرنگونی هواپیما فارغ از این که تحصیل کردگان، نخبگان و تازه عروس و دامادها در آن پرواز بودند باعث مرگ انسان‌های بیگناه شد و تقاضای ما برخورد با مقصران است.

رئیس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی با بیان این که در جان‌باختن تعدادی از تشییع کنندگان در کرمان هیچ مقام مسئولی استعفا نداد، گفت: مگر نمی‌شد در زمانی که کشور آماده باش ضد حمله بود فرودگاه‌ها را تعطیل می‌کردند و جلوی  پروازهای ورودی و خروجی را می‌گرفتند؟

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: چند روز است در صدا و سیما کسانی که اطلاعات پروازی ندارند در این باره حرف زدند حال هم دست به توجیه می‌زنند به هر حال این هواپیمای مسافربری بود و مسیرش مشخص بوده این توجیه‌ها اعصاب مردم را خراب کرده است.

جعفرزاده در پایان یادآور شد: مجلس قطعا با این موضوع برخورد خواهد کرد. ما تعارفی نداریم و اینطور نیست که چون اواخر عمر مجلس است در این موضوع جدی نباشیم. قطعا باید با متخلفین و کسانی که قصور کردند و اعصاب و روان و زندگی مردم را به هم ریختند و سرمایه اجتماعی را از بین بردند برخورد شود.
 
کد مطلب : ۱۴۷۱۸۶
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}