۱

ابوترابی: از مجموعه ستاد کل نیروهای مسلح انتظار داشتیم این اشتباه را انجام ندهد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۲
ابوترابی: از مجموعه ستاد کل نیروهای مسلح انتظار داشتیم این اشتباه را انجام ندهد
به گزارش عصر تعادل ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حواشی سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: جمهوری اسلامی در این خصوص پنهان کاری نکرد، شاهد بودیم موضوع را اعلام کردند ولی اینکار با تاخیر انجام شد این تاخیر هم به لحاظ انجام بررسی های لازم بود.

وی افزود: ستاد کل نیروهای مسلح رسما موضوع را در بیانیه ای تشریح کرد، در پی آن آقای حاجی زاده هم ضمن بیان توضیحاتی گفت که تمام مسئولیت را پذیرفته و تمام عواقب را به گردن می گیریم و از تمام مردم ایران عذرخواهی می کنیم و حاضر هستیم هر مجازاتی را  که نظام برای ما در نظر می گیرد تحمل کنیم.

این عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس تاکید کرد: آقای حاجی زاده به عنوان ما فوق تقصیر زیرمجموعه خود را  پذیرفت، همچنین مقام معظم رهبری نیز تاکید کردند که حتما در این خصوص به مردم اطلاع رسانی شود؛ به هر حال این فرایند برای بررسی در ستاد کل نیروهای مسلح زمان بر شد ولی این باعث نمی شود این اشتباه در  ستاد کل رخ دهد.

ابوترابی بیان کرد: حداقل تا زمان تحقیقات باید موضوع را به آینده موکول می کردند و نباید حداقل نه در نفی و نه در اثبات موضوع نظر می دادند و به سازمان هواپیمایی کل کشور اعلام می کردند که فعلا موضوع در حال بررسی است و نتیجه متعاقبا پس از کارشناسی در چند روز آینده اعلام می شود. از مجموعه ستاد کل نیروهای مسلح انتظار داشتیم این اشتباه را انجام ندهد.

وی اظهار کرد: به هر جهت شرایط ما شرایط جنگی بود و این اتفاق ناگوار که نباید رخ می داد در این شرایط جنگی رخ داد، چند بار درخواست کرده بودند که هواپیمایی از زمین بلند نشود، متاسفانه توجهی نشده این مقصرین هم در این خصوص باید مورد پیگیری باشند، با توجه به دستور مقام معظم رهبری و دستور دادستان کل کشور باید مقصرین مورد پیگرد قرار گیرند.

این عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس عنوان کرد: مسبب همه این ها چه هواپیمای ایرباس مسافربری ما که مورد حمله قرار گرفت و چه این هواپیمای بویینگ‌ که به اشتباه زده شد آمریکاست، چرا که مسبب ایجاد این شرایط جنگی هم آمریکایی ها بودند، نباید در این شرایط مسبب را گم کنیم و باید انتقام جانباختگان هواپیمایی ۷۳۷ را از هم آمریکایی ها بگیریم.
مرجع : ایسنا
کد مطلب : ۱۴۷۲۰۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}