۰

شمخانی: بدون شک شهادت سردار سلیمانی جبهه مقاومت را مصمم‌تر می کند

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۳
شمخانی: بدون شک شهادت سردار سلیمانی جبهه مقاومت را مصمم‌تر می کند
به گزارش عصر تعادل دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه تا نیروهای تروریستی آمریکا در منطقه غرب آسیا حضور داشته باشند این منطقه به ثبات، آرامش و امنیت پایدار دست نخواهد یافت، تاکید کرد: بدون شک در سایه وحدت ملت‌ها و دولت‌های منطقه خروج شرارت‌آمیز آمریکا تحقق می‌یابد.

وی ادامه داد: ترامپ و مشاوران احمقش تصور می‌کردند با ترور فرمانده شجاع جبهه مقاومت، حاج قاسم سلیمانی، این جبهه را در منطقه دچار فروپاشی می‌کنند که نتیجه عکس داد و خون این شهید عزیز و هم‌رزمانش موجب انسجام و تقویت بیشتر جبهه مقاومت و نفرت بیشتر مردم منطقه و جهان از آمریکا شد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه تا نیروهای تروریستی آمریکا در منطقه غرب آسیا حضور داشته باشند این منطقه به ثبات، آرامش و امنیت پایدار دست نخواهد یافت، اظهار داشت: بدون شک در سایه وحدت ملت‌ها و دولت‌های منطقه خروج شرارت‌آمیز آمریکا تحقق می‌یابد.

شمخانی با اشاره به حملات کور و دزدانه رژیم صهیونیستی به مواضع مقاومت که با حمایت آمریکا صورت می‌گیرد، تصریح کرد: بدون شک شهادت سردار سلیمانی جبهه مقاومت را در مقابله جدی با اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی مصمم‌تر خواهد کرد.

وی با اعلام حمایت از اقدامات دولت سوریه در پایان دادن به حضور گروه‌های تروریستی در ادلب خاطرنشان کرد: غارت نفت سوریه و چپاول منابع این کشور تراژدی دیگری است که با خروج کامل آمریکا از منطقه می‌توان به آن پایان داد.

عماد خمیس، نخست‌وزیر سوریه نیز در این دیدار با تسلیت مجدد شهادت سردار سلیمانی و همچنین جان باختن گروهی از شهروندان ایران و برخی کشورهای دیگر در حادثه غم بار سقوط هواپیمای مسافربری ابراز داشت: هدف عالی شهید سلیمانی دفاع از مردم مظلوم و تحت ستم در برابر ظلم و تعدی آمریکا، رژیم صهیونیستی و نظام سلطه بود. 

وی با قدردانی از تلاش کم‌نظیر و حمایت جمهوری اسلامی از مردم سوریه در جنگ با تروریسم بیان کرد: اکنون که با مجاهدت دولت، ارتش و مردم سوریه و پشتیبانی کشورهای دوست، فتنه تروریسم رو به نابودی است. باید تلاش کنیم با توسعه همکاری‌های اقتصادی و تجاری روابط مستحکم دو کشور را توسعه دهیم.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۴۷۲۷۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}