۰

بازگشت 400 میلیارد چک گمشده به صاحبش

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۸
بازگشت 400 میلیارد چک گمشده به صاحبش
به گزارش عصر تعادل فرمانده نیروی انتظامی از دو مأمور پاک دست و وظیفه شناس راهور که 400 میلیارد ریال چک‌های حامل و وجوه نقد را به صاحبش تحویل دادند، تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه امروز مجموعه عظیم ناجا در اقصی نقاط کشور در حال خدمت رسانی به مردم عزیز است، تصریح کرد: اعتماد مردم به نیروی انتظامی بالاترین سرمایه ای است که هموطنان عزیز در عرصه های مختلف به این نیرو دارند.

سردار اشتری خاطر نشان کرد: همان طور که مشاهده می کنید این 2 مامور وظیفه شناس کیف دستی که در آن مقداری وجوه نقد و چک های حامل به مبلغ 400 میلیارد ریال بوده را پیدا و اولین چیزی که به ذهن آنها خطورکرده آنکه هر چه سریعتر صاحب کیف را پیدا کنند.

فرمانده ناجا ادامه داد: خوشبختانه از طریق بازرسی ناجا و هماهنگی بانک مربوطه در کمتر از 3 ساعت از زمان پیدا شدن کیف توانستند صاحب آن را پیدا و وی را از نگرانی نجات داده و سبب مسرت و خوشحالی اش شوند.

وی گفت: افتخار ما به داشتن چنین همکاران نجیب و وظیفه شناسی است که از جان و مال خود مایه می گذارند تا بتوانند به بهترین نحو به مردم خدمت رسانی کنند.

سردار اشتری با بیان اینکه از تمام مردم که به ما و همکارانمان در ناجا لطف وعنایت دارند قدردانی می کنم، گفت: در اینجا لازم می دانم از همه همکاران وظیفه شناس و زحمت کش عزیزم که در راه ها، شهرها، روستاها، مرزها و اقصی نقاط کشور به مردم خدمت رسانی می کنند، تشکر کنم.

گفتنی است سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از نحوه پیدا شدن چک های حامل و وجوه نقد توسط 2 مامور وظیفه شناس ستوانیکم محمدرضا مجیدیان  و ستوانیکم رضا معرفی گفت: واقعیت این است که نیروی انتظامی دارای پاک دست ترین کارکنان در این مجموعه است که روزانه شاهدیم وسایل ارزشمند یا مبالغی توسط پرسنل پیدا و با پیگیری و مسئولیت پذیری به صاحبان آنها بازگردانده می شود.

وی عنوان کرد: به عنوان نمونه این ماموران جوان، وظیفه شناس و صریح العمل  از افسران ستاد ترخیص هستند که کیفی حاوی 400 میلیارد ریال چک های حامل و وجوهی نقد را پیدا و بلافاصله سعی می کنند آن را به دست صاحبش برسانند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ یادآور شد: خوشبختانه از طریق مجموعه بازرسی ناجا و بانک این فرد پیدا و کیف گمشده به وی تحویل شد که این  فرد از شوق پیدا شدن کیفش اشک  شوق در چشمانش جمع شد و بارها از مجموعه ناجا تشکر و قدردانی کرد حتی به عنوان یک رسم سعی کرد تا مبلغی را به این 2 مامور وظیفه شناس هدیه بدهد که از پذیرش آن امتناع شد.

گفتنی است ، در این جلسه به پاس وظیفه شناسی و قدردانی به این ماموران لوح تقدیر به همراه 3 ماه ارشدیت و 15 روز حقوق و مزایا  از سوی فرمانده نیروی انتظامی اهدا شد.

انتهای پیام/
مرجع : فارس
کد مطلب : ۱۴۷۳۶۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}