۰

دیدار ظریف با نارندرامودی

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۵
دیدار ظریف با نارندرامودی
به گزارش عصر تعادل، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در هند حضور دارد ساعتی پیش با نارندرا مودی نخست وزیر این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

روابط دوجانبه، همکاری‌های تجاری و اقتصادی بویژه در حوزه انرژی، همکاری در چابهار و مهمترین موضوعات منطقه‌ای و بین‌المللی از مهمترین محورهای گفت وگو در این دیدار بودند.

همچنین امروز - چهارشنبه - با وزیر امور خارجه استونی دیدار کرد.

 آجیت دوال مشاور امنیت ملی هند و محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بطور خصوصی دیدار و گفت وگو کردند.

حمدالله محب مشاور امنیت ملی افغانستان نیز صبح چهارشنبه در دهلی‌نو با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت وگو کرد.

تحولات منطقه ای به‌ویژه پس از ترور سپهبد شهید سلیمانی و آخرین شرایط سیاسی و گفت وگوهای صلح در افغانستان، محور اصلی گفت وگو و تبادل نظر در این دیدار بود.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران سه‌شنبه شب برای شرکت در پنجمین اجلاس گفت و گوی بین‌المللی رایسینای هند وارد دهلی‌نو شد.

محمدجواد ظریف علاوه بر سخنرانی در این نشست با مقامات هندی و خارجی حاضر در این نشست بین‌المللی دیدار و گفت وگو خواهد کرد.

اجلاس گفت و گوی بین‌المللی رایسینای هند از روز  سه‌شنبه به مدت سه روز (۲۴ تا ۲۶ دی ماه) در شهر دهلی‌نو با حضور وزرای امور خارجه کشورهای مختلف از جمله ایران برگزار می‌شود.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۴۷۳۷۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}