۰

نماینده مجلس: ایران برای میزبانی مسابقات فوتبال امن است

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۳
نماینده مجلس: ایران برای میزبانی مسابقات فوتبال امن است
به گزارش عصر تعادل حمیدرضا فولادگر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز- یکشنبه- در تذکری درباره تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا در برگزاری مسابقات نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: نظر "ای اف سی"درباره ناامن بودن ایران برای میزبانی رقابت های لیگ قهرمانی آسیا کاملا اشتباه بوده و کشور ما از امنیت بالایی برای میزبانی این رقابت ها برخوردار است.

وی افزود: موضع تیم های ایرانی مبنی بر این که در زمینی جز ایران مسابقه نخواهند داد، موضع صحیحی است و ما باید با قاطعیت این مهم را دنبال کنیم.

فدراسیون فوتبال روز جمعه ۲۷ دی‌ماه اعلام کرد نامه‌ای رسمی از کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کرده که به موجب آن اعلام شده کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم دارد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی تیم‌های ایرانی در فصل جدید را در کشور بی‌طرف برگزار کند. البته این تصمیم هنوز در هیات‌رییسه کنفدراسیون فوتبال آسیا به تایید نرسیده و این یعنی رای به مرحله اجرایی نرسیده است.
روز گذشته مدیران عامل چهار باشگاه لیگ برتری در فدراسیون فوتبال حاضر شدند تا به همراه مسوولان فدراسیون و مهدی علی‌نژاد، معاون وزارت ورزش درباره بحران به وجود آمده تصمیم‌گیری کنند.
مهمترین خروجی جلسه دیروز مدیران باشگاه‌ها این بوده که نمایندگان ایران در زمین بی‌طرف مسابقات خود را برگزار نخواهند کرد.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۴۷۵۱۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}