۰

افزایش 60 درصدی کشفیات مواد مخدر

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱
افزایش 60 درصدی کشفیات مواد مخدر
به گزارش عصرتعادل، سردار قاسم رضایی بعد از ظهر یکشنبه در جریان سفر یک روزه خود به شهرستان مرزی بندر آستارا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امسال بیش از ۷۷ تن مواد مخدر که عمدتاً با درگیری همراه بوده توسط مرزبانی جمهوری اسلامی ایران کشف و ضبط شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۰ درصد افزایش دارد.

وی با بیان اینکه در طول دو دهه گذشته اقدامات بسیار خوبی در حوزه مرزهای کشور انجام شده است، گفت: جمهوری اسلامی ایران مرزهای طولانی با همسایگان خود دارد و ما در برخی از مرزهای کشور دچار مشکلاتی از جمله معضل مواد مخدر در مرزهای افغانستان و پاکستان با ۲ هزار کیلومتر مرز خشکی هستیم.

سردار رضایی با اشاره به اینکه بخش اعظمی از این ورود برای ترانزیت مواد مخدر به بیرون بوده که با آن مقابله شده است، افزود: دنیا باید به اقدامات جمهوری اسلامی ایران در حوزه مبارزه با مواد مخدر احترام بگذارد.

وی با تاکید بر اینکه ملت‌های جهان باید از دولت‌های خود مبارزه با مواد مخدر را مطالبه کنند، گفت: کشورهای غربی و اروپایی تا کی می‌خواهند تماشاگر گسترش فساد و فروش مواد مخدر باشند و هیچ کمکی در مقابله با مواد مخدر نداشته باشند.

فرمانده مرزبانی کشور ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در خط اول جبهه مقابله با مواد مخدر در دنیا است و قاطعانه با آن مبارزه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مرجع تولید مواد مخدر در افغانستان باید مدیریت شود، تصریح کرد: اروپا و غرب که همواره دم از حقوق بشر می‌زنند، باید قاطعانه و نه شعاری و به صورت جدی به مقابله با مواد مخدر در کنار جمهوری اسلامی ایران اقدام کنند.
 
کد مطلب : ۱۴۷۵۳۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}