۰

فوت 28 زنجانی بر اثر تصادفات درون شهری

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۵
فوت 28 زنجانی بر اثر تصادفات درون شهری
به گزارش عصرتعادل، علی اصغر شیرمحمدی با اشاره به بارش برف در شهر زنجان اظهار کرد: از رانندگان می‌خواهیم در این شرایط جوی نکات ایمنی رانندگی را بیشتر رعایت کنند تا دچار حادثه نشوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: بسیاری از حوادث رانندگی به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی و آیین‌نامه رانندگی رخ می‌دهند که این مقوله اهمیت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را به خوبی نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون 28 نفر در اثر تصادفات درون شهری جان خود را از دست داده‌اند، گفت: سال قبل این آمار 29 نفر بود.
شیرمحمدی در ادامه به یکی از نقاط پرحادثه زنجان یعنی کمربندی شمالی نیز اشاره کرد و گفت: امسال 132 تصادف جرحی، 138 تصادف خسارتی و یک تصادف فوتی در این محور رخ داده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان در ارتباط با حضور میوه‌فروشان دست فروش در کنار اتوبان 22 بهمن گفت: بارها تذکرات لازم به این دست‌فروشان داده شده است، اما متاسفانه این معضل حل نشده است.

وی تعداد دست‌فروشان این محور را حدود 150 نفر اعلام کرد و افزود: این دست‌فروش‌ها مجاز به فروش کالاهای خود در کنار اتوبان نیستند و فروش در این محورها تخلف است، چرا که شهرداری محلی ثابت برای آنها در نظر گرفته است.

شیرمحمدی با اشاره به اینکه دست‌فروشان راضی به استقرار در محل ثابت شهرداری نیستند، گفت: با توجه به ممنوعیت فروشندگی در این محل جریمه 50 هزار تومانی برای این دست‌فروشان در نظر گرفته شده است اما متاسفانه این جریمه بازدارنده نبوده و آنها به کار خود ادامه می‌دهند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با بیان اینکه پلیس راه مرتب در حال پاکسازی این محور است، افزود: با این حال این مشکل حل نشده است و هنوز شاهد حضور این دست‌فروشان در کنار اتوبان هستیم.
 
کد مطلب : ۱۴۷۵۳۷
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}