۰

درخواست وزیر دفاع جدید لبنان از مردم

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۳
درخواست وزیر دفاع جدید لبنان از مردم
به گزارش عصر تعادل، وزیر دفاع لبنان در اولین اظهارات خود بعد از تعیین او در منصب جدید گفت که همه تلاش خود را برای تحقق خواسته‌های مردم معترض لبنان به کار خواهد گرفت.

«زینه عکر» امروز چهارشنبه (دوم بهمن) در جریان جلسه تودیع و معارفه گفت: «خشم معترضان در خیابان‌ها طبیعی و به دلیل کوتاهی دولت و فساد طی دوره طولانی است».

او با بیان اینکه از عدم رضایت مدم از نحوه و عملکرد سیاسی خبر دارد، از مردم لبنان خواست او را زیر نظر بگیردند و پیگیر اقدامات او باشند.

وزیر دفاع جدید لبنان گفت:‌«مبارزه با فساد و بازگرداندن اموال چپاول شده خواسته معترضان و همچنین خواسته من است و من با کمک همکاران وزیر خود برای تحقق این خواسته تلاش خوهم کرد».

زَینه عَکر دیروز سه‌‌شنبه (یک بهمن) از سوی «حسّان دیّاب»، نخست‌‌وزیر لبنان به عنوان وزیر دفاع و معاون نخست‌وزیر انتخاب شد.

دولت لبنان شامگاه دیروز بعد از ماه‌ها از استعفای سعد الحریری، نخست‌وزیر پیشین این کشور با ۲۰ وزیر کار خود را آغاز کرد. دولت قبلی ۳۰ وزیر داشت که به دلیل اعتراضات اخیر، دولت مجبور شد اصلاحاتی اجرا کند که کوچکتر شدن دولت و کاهش هزینه‌های آن یکی از آن‌ها بود.
مرجع : فارس
کد مطلب : ۱۴۷۶۵۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}