۰

گفت‌وگوی نتانیاهو با پوتین درباره ایران

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۴
گفت‌وگوی نتانیاهو با پوتین درباره ایران
به گزارش عصرتعادل، ایران محور اصلی نشست برنامه‌ریزی شده نتانیاهو با پوتین است و  با این حال، نخست‌وزیر اسرائیل و رئیس‌جمهور روسیه قصد دارند درباره «نعاما ایساسخار» نیز که در روسیه بازداشت است، گفت‌وگوهایی را صورت دهند.

«اسرائیل کاتص» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نیز روز (چهارشنبه) با تکرار ادعاهای بی‌اساس علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت تل‌آویو کماکان تهران را تهدیدی برای خود می‌ماند.

وی با ادعای اینکه ایران تهدیدی برای تمام منطقه غرب آسیا است، از گفت‌وگوی نخست‌وزیر این رژیم با رئیس‌جمهور روسیه درباره تهدیدات ایران خبر داد.

اردیبهشت ماه امسال نیروهای امنیتی روسیه ایساخار را به دلیل حمل ماریجوانا در
فرودگاه مسکو بازداشت کردند. دادگاهی در روسیه، این زن را به جرم حمل و قاچاق مواد مخدر تحمل هفت سال و نیم حبس محکوم کرد. ایساخار اتهام حمل مواد مخدر را پذیرفته، اما مدعی شده است که قاچاقچی مواد مخدر نیست.

مقام‌های رژیم صهیونیستی مدعی هستند که بازداشت ایساخار با هدف گروکشی برای آزادی «الکسی بورکوف» روس انجام گرفته است. بورکوف ماه‌‌ها و به درخواست آمریکا در فلسطین اشغالی بازداشت شد و چندی پیش به آمریکا تحویل داده شد. واشنگتن این فرد را به ارتکاب جرایم سایبری متهم کرده است.

رژیم صهیونیستی امروز مراسمی را تحت عنوان پنجمین نشست جهانی هولوکاست در تل‌آویو میزبانی می‌کند و رهبرانی از برخی کشورهای جهان در آن شرکت می‌کنند.
کد مطلب : ۱۴۷۶۷۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}