۰

 جاده چالوس بازگشایی شد

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۲
به گزارش عصر تعادل سرهنگ نادر رحمانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره آخرین وضعیت راه‌های کشور توضیح داد: در بیشتر محورهای استان تهران،‌ فارس،‌ کرمان، همدان، خراسان شمالی و خراسان رضوی،‌ شاهد بارش برف هستیم.

وی افزود: در محورهای مواصلاتی استان آذربایجان شرقی، هشترود، زنجان، اسالم به خلخال، استان مرکزی، اراک توره، محور کرج - چالوس، هراز - فیروز کوه، استان یزد ، شیراز، صحنه، بیستون، کنگاور، اسدآباد، واقع در استان کرمانشاه برف می بارد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: در برخی از محورهای یزد بارش باران داریم، محور قائن - گناباد و قائن - دیهوک در خراسان جنوبی و همچنین حاجی آباد به سیرجان واقع در استان هرمزگان نیز بارندگی گزارش شده است.

وی اظهارداشت: در بیشتر محورهای قزوین و زنجان، سراب، اردبیل، اهر - تبریز در آذربایجان شرقی، هراز و فیروز کوه ،‌ همدان به اسدآباد و همدان به ساوه، ایلام به دره شهر و سرابه به همیل در استان ایلام و اصفهان - میمه و اصفهان - نائین در استان اصفهان ،‌ درگز - امام قلی در خراسان رضوی و در محور بجنورد - اسفراین خراسان شمالی مه گرفتگی مشاهده می شود و تردد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

سرهنگ رحمانی گفت: در بیشتر محورها از جمله سمنان،‌ کهگیلویه و بویراحمد در استان لرستان و مرکزی ،‌ شیراز - سپیدان در استان فارس،‌ روانسر- پاوه در استان کرمانشاه، اسدآباد همدان، دیوان دره - سقز در استان کردستان، سلفچگان، اراک، قم، خرم آباد - بروجرد استان لرستان و بافت واقع در استان کرمان تردد خودروها با زنجیر چرخ الزامی است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره محورهای استان تهران گفت: ورودی کلانشهر تهران از جنوب آزادگان، قزوین و کرج تا پل فردیس، ترافیک نیمه سنگین است.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۴۷۶۷۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}