۰

بارش ها در لرستان کاهش یافته است

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۴
بارش ها در لرستان کاهش یافته است
به گزارش عصر تعادل سرپرست مرکز پیش بینی هواشناسی لرستان گفت: علی رغم بارش های مناسب در روز های اخیر متاسفانه میزان بارش ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان ۴۰درصد کاهش داشته است.

به گزارش ایرنا زینب اکبری روز پنجشنبه در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان که در محل سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد گفت: متوسط بارش سامانه روز گذشته ۲۰ تا ۴۰ میلیمتر پیش بینی شده بود که تا ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه امروز شاهد ۲۹ میلیمتر بارندگی در استان بودیم.

اکبری اظهار داشت: بیشترین بارش ها مربوط به ایستگاه سپیددشت با ۳۷ میلیمتر و شهرستان های بروجرد پلدختر رومشکان و نورآباد با ۳۳ میلیمتر بارندگی در رتبه بعد قرار داشتند.

وی تصریح کرد: بجز الیگودرز همه ایستگاه های مستقر در سطح استان بارش بین ۲۰ تا ۴۰ میلیمتر را داشتند.

اکبری با بیان اینکه در این روزها همراه با این شرایط شاهد بارش برف نیز بودیم اظهار داشت: تا ساعت ۱۰ امروز ارتفاع برف در ایستگاه های بروجرد و ازنا به ۳۰ سانتی متر، دورود ۲۶ و برای نورآباد به ۲۳ سانتی متر رسید.

سرپرست مرکز پیش بینی هواشناسی لرستان گفت: تا به امروز در آمار بلند مدت ۵ درصد افزایش بارش داشتیم اما نسبت به سال گذشته با کاهش ۴۰ درصدی مواجه هستیم.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۴۷۶۷۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}