۰
رئیسی:

دستگاه قضایی عراق پیگیر جنایت آمریکا باشد

تاریخ انتشار
شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۸
دستگاه قضایی عراق پیگیر جنایت آمریکا باشد
به گزارش عصرتعادل،  آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در تماس تلفنی با آقای فائق زیدان رئیس شورای عالی قضایی عراق بر پیگرد حقوقی و همه‌جانبه جنایت آمریکایی‌ها در ترور سردار سپهبد شهید سلیمانی، مجاهد بزرگ شهید ابومهدی المهندس و دیگر همراهان ایشان تأکید کرد.

رئیس قوه قضائیه کشورمان در این تماس تلفنی، جنایت آمریکایی‌ها در ترور دو سردار و مجاهد بزرگ ایرانی و عراقی را هولناک و غم‌انگیز خواند و با اشاره به اعتراف رسمی رژیم آمریکا به انجام این ترور، گفت: این جنایت بر خلاف همه میثاق‌ها و قوانین بین‌المللی است و مطالبه جدی مردم ایران و عراق، پیگرد حقوقی و مجازات آمران و عاملان این ترور است.

آیت الله رئیسی نفرت پدیدآمده از رژیم تروریست آمریکا پس از قضایای اخیر را بی‌سابقه دانست و افزود: این نفرت ملی از آمریکایی‌ها در تشییع‌های دهها میلیونی شهیدان عزیزمان در ایران و عراق و همچنین راهپیمایی بی‌نظیر و میلیونی دیروز مردم عراق بروز یافت و این موج ضداستکباری، مسئولیت ما مسئولان قضایی در هر دو کشور را برای پیگیری حقوقی موضوع سنگین‌تر و مضاعف می‌سازد.
 
کد مطلب : ۱۴۷۷۴۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}