۰

مهم‌ترین راه مقابله با ویروس کرونا چیست؟

تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۵
مهم‌ترین راه مقابله با ویروس کرونا چیست؟
به گزارش عصر تعادل حیدرعلی عابدی در گفت‌وگو با ایسنا، در توضیح راه‌های مقابله با شیوع ویروس کرونا در کشور، اظهار کرد: باید تمهیداتی اندیشیده شود تا مسافرانی که به کشور وارد می‌شوند به خصوص آنهایی که از کشورهای مبداء انتقال بیماری به ایران می‌آیند به صورت جداگانه قرنطینه شده و تحت نظر باشند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس ادامه داد: راه انتقال این ویروس از طریق تنفس است، باید از تماس با این افراد جلوگیری شود به همین دلیل قرنطینه موضوع مهمی است.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی درست به مردم، اضافه کرد: باید آموزش‌های لازم برای مقابله با انتقال ویروس کرونا به مردم داده شده و مدام تکرار شود. این می‌تواند از طریق رسانه‌ها، بحث‌های گروهی و رسانه‌ای صورت گرفته و در این بین وظیفه صداوسیما بسیار خطیر است.

عابدی در پایان اظهار کرد: مهم‌ترین راهکار برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در کشور اطلاع‌رسانی بوده که با آگاهی دادن می‌توان از شیوع آن جلوگیری کرد.

انتهای پیام
مرجع : ایسنا
کد مطلب : ۱۴۷۷۷۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}