۱

هیأت عالی‌رتبه روس با رئیس‌جمهور سوریه دیدار کرد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۲
هیأت عالی‌رتبه روس با رئیس‌جمهور سوریه دیدار کرد
به گزارش عصر تعادل، «الکساندر لاورنتینف» فرستاده ویژه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و «سرگئی ورشینین» معاون وزیر خارجه این کشور روز دوشنبه به دیدار «بشار اسد»‌ رئیس جمهور سوریه رفتند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که طرفین سوری و روس، در سایه تجاوزات روزانه تروریست‌ها به مناطق امن و کشتار غیر نظامیان، تحولات ادلب و حلب را بررسی کردند.

به نوشته سانا، در این دیدار بر اهمیت عملیات ارتش سوریه برای توقف این تجاوزات در این مناطق و حمایت از غیر نظامیان در برابر جنایات تروریست‌ها تأکید شد.

اسد و مسئولان روس همچنین روند سیاسی را در سوریه بررسی و بر فعالیت کمیته بررسی قانون اساسی سوریه به دور از هر گونه مداخله خارجی یا سیاسی‌کاری برخی طرف‌ها تأکید کردند.



مسئولان سوری و روس در پایان روابط راهبردی بین دو کشور و فعالیت مداوم برای تداوم توسعه و تقویت آن را در زمینه‌های مختلف بررسی کردند.

ارتش سوریه عملیات خود را مجددا از چهارم بهمن ماه جاری، در جنوب شرق ادلب آغاز کرده و توانسته است شهر راهبردی معره النعمان را که یکی از مقرهای مهم عناصر تروریستی جبهه النصره است، محاصره کند. 
مرجع : فارس
کد مطلب : ۱۴۷۸۸۲
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}