۰

تلاش بی وقفه وزارت خارجه برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا به ایرنا

تاریخ انتشار
جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۸
تلاش بی وقفه وزارت خارجه برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا به ایرنا
به گزارش عصر تعادل سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به اقدامات و پیشنهادات این وزارتخانه برای رسیدگی به وضعیت ایرانیان مقیم چین و پیشگیری از انتقال ویروس کرونا به کشور تاکید کرد: همکاران ما در تهران و چین بی وقفه به طور شبانه روزی پیگیر موضوع بوده و هستند.

سید عباس موسوی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر با بیان این مطلب نوشت: وزارت امور خارجه از روز نخست پیگیر وضعیت دانشجویان عزیز در ووهان بوده است و ضمن هماهنگی تامین مایحتاج برای این عزیزان، همه راه‌های ممکن برای حفظ سلامت آنها از جمله بازگشت موقت به ایران را پیگیری کرده است.

موسوی اظهار داشت: همکاران ما در تهران و چین بی وقفه به طور شبانه‌روزی پیگیر موضوع بوده و هستند.

وی خاطر نشان کرد: وزیر امور خارجه در جلسه یکشنبه گذشته هیات دولت پیشنهادهای متعدد برای رسیدگی به وضعیت ایرانیان مقیم چین و پیشگیری از انتقال ویروس کورونا به داخل کشور از جمله محدود کردن رفت و آمد به چین را مطرح کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه خاطر نشان کرد: وزارت امور خارجه تاکنون بر اساس تصمیم هیات دولت عمل کرده است.

ساعاتی پیش از این نیز سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرده بود، با پیگیری‌های مکرر و همراهی وزارت امور خارجه بیش از ۷۰ نفر از دانشجویان ایرانی مقیم ووهان چین که نگران وضعیت آنها بودیم، با تدابیر بهداشتی مناسب در روزهای آینده به کشور باز می‌گردند.

وی ادامه داد: برای اطمینان از ایمنی، دو هفته در محل مناسبی تحت نظر بوده و با مراقبت‌های کامل پذیرایی خواهند شد.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۴۸۰۴۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}