۰

کمک 15 میلیارد تومانی مردم به مناطق سیل زده

تاریخ انتشار
جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۳
کمک  15 میلیارد تومانی مردم به مناطق سیل زده
به گزارش عصر تعادل معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت:‌ در حال حاضر بیش از 15 میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقد مردم به مناطق سیل‌زده جمع‌آوی و توسط کمیته امداد توزیع شده است.

علیرضا عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، درباره کمک‌های اهدا شده مردمی به کمیته امداد امام خمینی (ره) برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در حال حاضر کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای سیل‌زدگان به بیش از 15 میلیارد تومان رسیده است.

وی افزود: حدود 7.5 میلیارد تومان کمک نقدی و 8 میلیارد تومان نیز کمک غیرنقدی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان جمع‌آوری شده است.

وی گفت:‌با توجه به نیازهای این منطقه تا کنون حدود 5 هزار بطری، 900 تخته فرش، 500 دستگاه لوازم خانگی، 5 هزار‌ تخته پتو ، 12 هزار کیلوگرم مواد غذایی خشک، 20 هزار مورد پوشاک به مناطق سیل‌زده توسط کمیته امداد و با مشارکت مردم ارسال شده است.

عسگریان بیان داشت: مردم می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی EMDAD.IR و یا شماره‌گیری کد #1*8777* کمک‌های نقدی خود را به سیل‌زدگان اهدا کنند و اقلام مورد نیاز مانند پتو، زیرانداز، فرش و لوازم منزل نیز از طریق شعبات کمیته امداد جمع‌آوری می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی  کمیته امداد یادآور شد: با توجه به اینکه همچنان مردم سیستان نیازمند کمک‌های مردمی هستند، امیدوارم این کمک‌های مردمی به کمیته امداد ارسال شود و ما نیز در اسرع وقت به مناطق سیل‌زده مانند هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان که بیشتر خسارت‌ها در استان سیستان و بلوچستان واقع شده است ارسال می‌کنیم.
مرجع : فارس
کد مطلب : ۱۴۸۰۵۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}