۰
سخنگوی دولت:

پرواز فوق العاده برای بازگشت ایرانیان مقیم چین

تاریخ انتشار
جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۲
پرواز فوق العاده برای بازگشت ایرانیان مقیم چین
به گزارش عصرتعادل، علی ربیعی سخنگوی دولت پس از برگزاری جلسه بررسی راهکارهای مقابله با ویروس کرونا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از روز یکشنبه اقداماتی در این خصوص انجام گرفته و خوشبختانه تاکنون موردی مبتلا به این بیماری در ایران گزارش نشده است.

وی افزود: به تمامی استانداران ابلاغ شده که نسبت به این امر کنترل داشته باشند. وزارت بهداشت همراه با تجهیزات در تمامی مرزها مستقر هستند و به طور دائم کنترل خواهند کرد.

سخنگوی دولت تاکید کرد: مسئولیت سلامت هر ایرانی با دولت است. تصمیمات اخذشده نیز برای حفظ سلامت ایرانیان است. پروازهای مستقیم بین ایران و چین تعطیل است تا تهمیدات بیشتری در این خصوص اندیشیده شود.

وی خاطرنشان کرد: خانواده‌های ایرانیانی که در چین هستند، نگران نباشند. تصمیم گرفته شد با پرواز ایرانی تجهیز شده یا پرواز یک کشور ثالث آن دسته از ایرانیانی که متقاضی بازگشت هستند و ثبت‌نام کردند به ایران بازگردند.

سخنگوی دولت تصریح کرد: در این زمینه شایعات می‌تواند به مردم آسیب بزند. وزارت بهداشت محور اطلاع‌رسانی است و تمامی رسانه‌ها، این وزارتخانه را منبع و کانون اطلاع‌رسانی بدانند. وزیر بهداشت نیز در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهند کرد. آموزش‌هایی هم آغاز شده، ادامه خواهد یافت.
مرجع : تسنیم
کد مطلب : ۱۴۸۰۵۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}