۰

۲۴ تا ۳۰ بهمن، فرصت تبلیغات انتخابات مجلس

تاریخ انتشار
شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۸
۲۴ تا ۳۰ بهمن، فرصت تبلیغات انتخابات مجلس
به گزارش عصر تعادل، شکرالله حسن بیگی در نشست خبری امروز با اشاره به توزیع اقلام انتخاباتی از جمله تعرفه های رای به تمام حوزه های انتخابیه استان تهران اظهار کرد: ۳۸۷۹نفر در استان تهران ثبت نام کرده بودند که هیات های اجرایی صلاحیت ۳۶۱۱نفر را تایید کرد. ردصلاحیت ها هم به دلیل نقص مدارک یا پاسخ مراجع چهارگانه بوده است.
 
وی ادامه داد: اما در هیات های نظارت، ۱۲۶۹نفر تایید و ۲۴۹۵نفر ردصلاحیت شدند یا عدم احراز خوردند. آنها اعتراض کرده بودند که هیات های نظارت فرصت داشتند که تا دیشب پاسخ اعتراض ها را بدهند اما تاکنون این لیست به استانداری اعلام نشده است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه ۱۸۰هزار نفر در استان تهران با ستاد انتخابات همکاری می‌کنند، افزود: در استان ۶۶۵۹ شعبه اخذ رأی و ۱۳۳۱۸صندوق اخذ رأی برای دو انتخابات مجلس و میان دوره ای خبرگان وجود دارد.

حسن بیگی خاطرنشان کرد: برای انتخابات میان دوره ای خبرگان رهبری، ۱۴۴نفر ثبت نام کرده بودند که ۷۰نفر انصراف داده، ۵۸نفر ردصلاحیت شدند و ۱۶نفر هم تایید صلاحیت شدند که برای سه کرسی استان رقابت خواهند داشت.

وی اعلام کرد: از ۲۴تا ۳۰ بهمن فرصت تبلیغات برای انتخابات مجلس و از ۱۷بهمن تا ۳۰بهمن فرصت تبلیغات انتخابات خبرگان است و روز اول اسفند هرگونه تبلیغات ممنوع است.
 
کد مطلب : ۱۴۸۰۸۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}