۰
استاندار تهران:

امیدواریم افرادی که در چارچوب قانون فعالیت سیاسی دارند، در انتخابات حضور داشته باشند

تاریخ انتشار
شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۶
امیدواریم افرادی که در چارچوب قانون فعالیت سیاسی دارند، در انتخابات حضور داشته باشند
به گزارش عصرتعادل، انوشیروان محسنی بندپی اظهار داشت: انتخابات طی ۴۰ سال گذشته همواره برای کشور اهمیت خاصی داشته و همیشه امام راحل و رهبر معظم انقلاب بر حضور حداکثری مردم در آن تاکید داشته اند.
 
استاندار تهران گفت: قوی بودن یک ملت منوط به این است که چقدر بتوانند در سرنوشت کشورشان دخالت کنند از همین رو به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو خوش بین هستیم.وی یادآورشد: امیدواریم که با نتیجه رای هیات تجدید نظر، آن افرادی که در چارچوب قانون اساسی فعالیت سیاسی دارند بتوانند در انتخابات حضور داشته باشند.

محسنی بندپی به فرا رسیدن چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهارداشت: ۲۲ بهمن مقطعی بود که ملت ایران از زیر سلطه جهانی استکبار رهایی یافت.

استاندار تهران گفت: هنوز هم استکبار جهانی از هر فرصتی برای توطئه و اعمال فشار علیه ملت ایران با تحریم، ترور و پمپاژ یاس و نا امیدی تلاش می‌کند.
وی معامله قرن را جنایت قرن خواند و خاطر نشان کرد: این موضوع نشان می دهد که استکبار جهانی لحظه ای از استیلا بر منطقه و مسلمانان دست بردار نیست و از همین رو باید در هر شرایطی هوشیاری خود را افزایش دهیم.

استاندار تهران گفت: سال ۹۸ مردم در شرایطی بودند که مورد هجمه استکبار در ابعاد مختلف قرار داشتند و حوادث مختلفی را تجربه کردند.

«انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان دوم اسفند امسال برگزار می‌شود.»

وی همچنین با اشاره به دخل و خرج شهروندان پایتخت گفت: متوسط درآمد یک خانوار شهری تهران در سال ۹۷, پنج میلیون و ۳۳۵ هزار تومان، در سال ۹۶, چهار میلیون و ۲۹۴ میلیون تومان و در سال ۹۵, سه میلیون و ۶۹۶ هزار تومان بود.

محسنی بندپی ادامه داد: متوسط هزینه یک خانوار شهری در تهران در سال ۹۷ ب چهار میلیون و ۸۷۲ هزار تومان، در سال ۹۶ به سه میلیون و ۹۹۹ هزار تومان و در سال ۹۵ به سه میلیون و ۴۵۵ هزار تومان می رسد.
استاندار تهران ۴۷ درصد هزینه های خانوارهای شهری این استان را مربوط به اجاره مسکن خواند و گفت: ۱۹ درصد این هزینه ها صرف خوراک، ۹ درصد بهداشت، ۲ درصد پوشاک و کفش، ۱.۹ درصد، تفریح و سرگرمی ۱ درصد و سایر ۱۲ درصد می شود.
 
کد مطلب : ۱۴۸۰۹۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}