۱

تعیین اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخاب لیست 30 نفره

تاریخ انتشار
شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۵
تعیین اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخاب لیست 30 نفره
به گزارش عصر تعادل سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) از تعیین هیات انتخاب نامزدهای نهایی این شورا خبر داد و گفت: برای گزینش نهایی نامزدهای این ائتلاف سازوکار سه مرحله‌ای به تصویب رسیده است.

«محسن پیرهادی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره تازه‌ترین اقدامات و تصمیمات انتخاباتی شانا گفت: گام‌های نهایی برای رسیدن به فهرست ۳۰ نفره از اصولگرایان در حوزه انتخابیه تهران برداشته شده است.

وی افزود: در جلسات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب که با حضور چهره‌ها و نمایندگان احزاب و تشکل های انقلابی برگزار می‌شود، ساز و کار سه مرحله‌ای برای گزینش نامزدها به تصویب رسیده است. در گام اول با پیشنهاد احزاب، فهرست ۱۵۹ نفره ای از نامزدها انتخاب شد که در رسانه ها بازتاب یافت.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در گام دوم، مجمع بزرگی از نمایندگان تمام محلات تهران و احزاب و تشکل های انقلابی شهر تهران تشکیل شد؛ گفت: این مجمع دو ماموریت اصلی داشت که در قالب نظرسنجی الکترونیک، در ابتدا از میان ۱۵۹ نامزد پیشنهادی ۹۰ نفر را برگزید و در گام بعدی از میان گزینه های داوری، ۱۰ چهره شاخص انقلابی را به عنوان اعضای شورای انتخاب تعیین کرد که این ده نفر با چهره های دیگری که از پیش توسط شورا انتخاب شدند، هیات انتخاب مرحله سوم را تشکیل می دهند و نهایتا در مرحله سوم، این شورا، از میان این ۹۰ نفر، ۳۰ نفر از نامزدهای نهایی را انتخاب خواهد کرد.

در رای گیری روز گذشته مجمع حجت الاسلام و المسلمین «مسعود عالی»، «یاسر جبرائیلی»، حجت الاسلام و المسلمین «غلامرضا قاسمیان»، حجت الاسلام والمسلمین «حیدر مصلحی»، «نادر طالب‌زاده»، «منوچهر متکی»، «کامران دانشجو»، «معصومه آباد»، «رضا روستا آزاد» حجت الاسلام والمسلمین «احسان بی‌آزار تهرانی» به عنوان هیات انتخاب نامزدهای نهایی شورای ائتلاف انتخاب شدند.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۴۸۱۱۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}