تجدید میثاق رییس جمهوری و اعضای هیات دولت با آرمان‌های امام راحل

ایرنا , 13 بهمن 1398 ساعت 9:10

رییس جمهوری و هیات دولت در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب و دهه مبارک فجر با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرمان‌های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.


به گزارش عصر تعادل حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری و اعضای هیات دولت روز یکشنبه در دومین روز از ایام دهه فجر با حضور در مرقد امام راحل با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی(ره) تجدید بیعت کردند.  

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی یادگار امام راحل و رییس تولیت آستان حرم مطهر امام خمینی (ره) و حمید انصاری قائم مقام موسسه حفظ و نشر آثار امام راحل، رییس جمهوری و هیات دولت را همراهی کردند.  

در ادامه این مراسم دکتر روحانی و اعضای هیات دولت با قرائت فاتحه یاد و خاطره آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و شهیدان انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.  

همچنین رییس قوه مجریه و اعضای هیات دولت صبح امروز پس از تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بر سر مزار شهدای ٧٢ تن و شهیدان رجائی، بهشتی و باهنر حضور یافتند و با قرائت فاتحه و اهدای گل به مقام شامخ این شهدای والا مقام ادای احترام کردند.


کد مطلب: 148120

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/148120/تجدید-میثاق-رییس-جمهوری-اعضای-هیات-دولت-آرمان-های-امام-راحل

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir