۱

واعظی: با حضور مردم در دهه فجر و انتخابات فشارهای دشمن خنثی می شود

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۸
واعظی: با حضور مردم در دهه فجر و انتخابات فشارهای دشمن خنثی می شود
به گزارش عصر تعادل رییس دفتر رییس‌جمهور گفت: با حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و مشارکت بالا در انتخابات دوم اسفند، حتما توطئه‌ها و فشارهای دشمنان را خنثی می‌کنیم.

محمود واعظی در حاشیه مراسم تجدید میثاق اعضای هیات دولت با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما اگر به ۴۱ سال قبل برگردیم،  شرایط منطقه بسیار سختی بود؛ در آن شرایط با مشی‌ حضرت امام (ره) و با مقاومت مردم توانستیم از آن سد عبور کنیم.

رییس دفتر رییس جمهور بیان کرد: امروز هم که از نظر مسائل بین‌المللی و فشارهایی که آمریکا بر روی ملت ایران گذاشته، شرایط سختی داریم، باید به همان مشی ابتدای انقلاب متوسل شویم، مقاومت کنیم تا بتوانیم از این شرایط عبور کنیم.

واعظی بیان کرد: بسیار خوشبین هستم که با مقاومت مردم و برنامه‌ریزی که دولت دارد، قطعا این دهه فجر یک دهه فجر مبارک خواهد بود.

وی عنوان کرد: با حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و از همه مهمتر شرکت گسترده مردم در انتخابات مجلس در دوم اسفند، ان‌شاءالله در این ۲ رویداد یک مشارکت خوب مردمی داشته باشیم که این امر مطمئنا باعث خواهد شد توطئه‌ و فشارهایی که دشمنان برنامه‌ریزی کردند را خنثی کنیم.
مرجع : ایسنا
کد مطلب : ۱۴۸۱۴۹
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}