۰

فرودگاه‌های کشور برای پیشگیری از ورود ‌«کرونا» چه اقداماتی انجام دادند؟

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۳
فرودگاه‌های کشور برای پیشگیری از ورود ‌«کرونا» چه اقداماتی انجام دادند؟
به گزارش عصر تعادل مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت فرودگاه‌ها، از ارتقای وضعیت هوشیاری و آمادگی فرودگاه‌های بین المللی و مرز هوایی برای پیشگیری از ورود ویروس کرونا به کشور با تدابیر اتخاذ شده خبر داد.

‌فرشید گلیج در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اعلام این خبر اظهار کرد: تدابیر اتخاذ شده و تمهیدات از قبل پیش‌بینی شده وضعیت هوشیاری و آمادگی را ارتقا داده است، در این راستا به دنبال صدور بخشنامه‌ها و دستورهای صادر شده از سوی ستاد و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، تعامل و همکاری مدیران کل و مدیران فرودگاه‌های بین المللی و مرز هوایی با عوامل وزارت بهداشت و درمان مستقر در فرودگاه‌ها افزایش یافته است.

مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت فرودگاه‌ها ادامه داد: به دنبال گزارش‌گیری از فرودگاه‌های هدف، موضوع آموزش، تسهیل در فرایند انجام چک، جداسازی پروازها، اختصاص فضاها و امکانات مرتبط و شرکت فعال در جلسه های سازمان پدافند غیرعامل، مدیریت بحران و مراکز وزارت بهداشت و درمان مورد تاکید قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: در این راستا ضمن صدور بخشنامه و تأکید بر اجرای دستورالعمل‌های صادرشده، جلسه‌های کمیته اضطراری شرکت فرودگاه‌ها تشکیل و گزارش اقدامات نیز در جلسه های جداگانه با حضور همه عوامل دخیل در پیشگیری از این ویروس در سطح کشور ارایه شده است.

گلیج تأکید کرد: فرودگاه‌ها به عنوان یکی از مبادی ورودی مسافران به صورت مستقیم و غیر مستقیم از کشور چین مورد رصد سازمان‌های نظارتی برای جلوگیری از ورود افراد  مشکوک و یا مبتلا به ویروس کرونا هستند.

وی تصریح کرد: کارکنان و مدیران فرودگاه‌های بین المللی و مرز هوایی به طور جدی ‌با عوامل وزارت بهداشت همکاری دارند.
مرجع : فارس
کد مطلب : ۱۴۸۱۶۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}