۰

دیدار نماینده سازمان ملل بار رهبر جنبش انصار الله

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۵
دیدار نماینده سازمان ملل بار رهبر جنبش انصار الله
به گزارش عصر تعادل نماینده سازمان ملل در یمن شامگاه روز یکشنبه با رهبر جنبش انصارالله یمن دیدار و درباره تحولات اخیر در این کشور گفت‌وگو کرد.

سخنگوی جنبش انصارالله یمن شامگاه روز یکشنبه خبر داد که «مارتین گریفیتس» نماینده سازمان ملل در امور یمن با «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جبنش انصارالله یمن دیدار کرد.

سخنگوی انصارالله گفت که در این دیدار تاکید شد که تجاوزهای چندین باره از سوی کشورهای متخاصم و ادامه حملات هوایی و تحرکات نظامی، تمامی تلاش‌هایی را که در راستای ایجاد صلح در یمن انجام شده را با مانع مواجه می‌کند.

بر اساس گفته سخنگوی جنبش انصارالله، در این دیدار تاکید شد که محاصره یمن باعث ایجاد بحران‌ اقتصادی و انسانی برای تمام ملت یمن شده و عدم پیشرفت در پرونده اسیران و زندانی‌ها موضوعی است که بارها بر اهمیت ایجاد راه‌حل برای آن تاکید شده است.

گریفیتس روز یکشنبه وارد صنعا شد تا با رهبران جنبش انصارالله دیدار و درباره کاهش تنش‌های نظامی و آرام‌سازی به خصوص پس از تشدید درگیری‌ها در دو استان الجوف و مأرب گفت‌وگو کند.

عربستان سعودی از مارس ۲۰۱۵ با تشکیل ائتلاف نظامی متشکل از کشورهای عربی حملات علیه یمن را آغاز کرده است و تا کنون شمار زیادی از مردم این کشور را کشته و زخمی کرده و تعداد زیادی از آن‌ها را آواره کرده است.
مرجع : فارس
کد مطلب : ۱۴۸۱۸۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}