۰
امیر آشتیانی:

فرماندهی سردار سلیمانی موجب از بین رفتن خطر جهانی داعش شد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۹
فرماندهی سردار سلیمانی موجب از بین رفتن خطر جهانی داعش شد
به گزارش عصر تعادل، امیر سرتیپ «محمد رضا قرایی آشتیانی» جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در حاشیه بازدید از مرکز آموزشی ۰۱ شهدای وظیفه نزاجا، با تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر، اظهار داشت: جوانان کشور ما گنجینه‌های با ارزشی هستند که همواره مورد توجه مقام معظم رهبری هستند.

وی با بیان اینکه همه عزت از آنِ خداوند و مؤمنین است و این افتخار ما را بس که بنده خدا هستیم، افزود: همه انبیا و اولیای الهی آمدند تا ما را به بندگی خدا دعوت و از بندگی شیطان نهی کنند.

جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح حب دنیا را در رأس همه خطا‌های انسانی دانست و گفت: شیطان تمامی تلاش خود را می‌کند تا انسان را از راه کمال دور کند و تمام توان شیطان در جذب انسان به دنیا و حب آن است.

امیر آشتیانی ادامه داد: اگر همه عمر تحصیل کنیم، اما این همراه با حب دنیا باشد، چیزی جز کوری دل و جهل مرکب نصیب ما نمی‌شود. کسی که حب دنیا وجودش را فرا گرفته است، خطرش از لشکر یزید در روز عاشورا برای شیعیان بیشتر است.

وی با اشاره به زندگی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: سردار سلیمانی سه تأثیر بزرگ داشتند که اولین تأثیر ایشان بر امنیت ملی و معادلات منطقه‌ای و جهانی بود؛ چرا که هر کشوری در دنیا نتواند به عنوان یک قدرت خود را نشان دهد، مورد طمع دشمنان قرار می‌گیرد.

جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ادامه داد: امروز قدرت جمهوری اسلامی ایران همراه با اقتدار و عزت است. ما در ابعاد مختلف و تجهیزات و توان برترساز در بهترین شرایط قرار داریم و همه این‌ها به دلیل نقش‌آفرینی سپهبد شهید سلیمانی و قدرت منطقه‌ای ایران است.

امیر آشتیانی با اشاره به قدرت منطقه‌ای و تأثیرگذاری جمهوری اسلامی ایران گفت: زمانی که داعش در سطح منطقه ظاهر شد، برای همه جهان خطر بزرگی محسوب می‌شد؛ اما حضور و هدایت شهید سپهبد قاسم سلیمانی سبب شد تا جبهه مقاومت در برابر این خطر بزرگ پیروز شود و روزی سردار سلیمانی با اقتدار خبر پایان داعش را به سراسر جهان مخابره کرد.
مرجع : میزان
کد مطلب : ۱۴۸۱۹۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}