۰

«ساعد سهیلی» در نقش عبدالمالک ریگی

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۸
«ساعد سهیلی» در نقش عبدالمالک ریگی
به گزارش عصر تعادل، فیلم سینمایی «روز صفر» نخستین فیلم از سومین روز سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت موسوم به کاخ رسانه خواهد بود.

گریم متفاوت ساعد سهیلی و امیر جدیدی در آستانه اکران فیلم سینمایی «روز صفر» از رونمایی شد.

روایتی متفاوت از یک اتفاق ملتهب معاصر است. این تنها خلاصه‌ای از فیلم سینمایی «روز صفر» اولین ساخته سینمایی سعید ملکان است که امیر جدیدی در کنار ساعد سهیلی در آن به ایفای نقش می‌پردازد. 

گریم متفاوت «ساعد سهیلی» در نقش عبدالمالک ریگیفیلمنامه «روز صفر» با همکاری مشترک بهرام توکلی و سعید ملکان روی کاغذ آمده است، ترکیب امیر جدیدی، سعید ملکان و بهرام توکلی همان ترکیب موفق فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» است، مشارکتی که به خوبی مورد استقبال هواداران قرار گرفت.

امیر جدیدی و ساعد سهیلی ۲ نقش اصلی فیلم «روز صفر» هستند و در کنار آنها چند بازیگر خارجی و ده‌ها بازیگر تئاتر هنرنمایی می کنند و بنا بر آخرین اخبار «روز صفر» برای نمایش در جشنواره‌ فیلم فجر سی و هشتم آماده می‌شود.

در واقع می‌توان گفت «روز صفر» فیلمی است که سعید ملکان آن را به عنوان اولین تجربه سینمایی‌اش تولید کرده است. ملکان این سال‌ها نامی پرنفوذ در عرصه سینما بوده و با تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی «ابد و یک‌ روز» و سپس «تنگه‌ ابوقریب» توانایی‌های خود را اثبات کرده است.

ملکان سال گذشته در تهیه پروژه بزرگ غلامرضا تختی وارد صحنه شد، اما با شکست سنگینی در گیشه روبرو شد. ملکان این بار و بعد از موفقیت چشمگیر «شبی که ماه کامل شد» به سراغ فیلمی درباره عملیات دستگیری عبدالمالک ریگی رفته است، فیلمی که می تواند یکی از آثار پر سر و صدای جشنواره فیلم فجر امسال باشد. 
مرجع : میزان
کد مطلب : ۱۴۸۱۹۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}