۰

گلایه لاریجانی از ضعف اروپایی در اجرای تعهدات برجامی

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۵
گلایه لاریجانی از ضعف اروپایی در اجرای تعهدات برجامی
به گزارش عصر تعادل رییس مجلس شورای اسلامی از عهدشکنی آمریکا و رفتار ضعیف اتحادیه اروپا در مقابل آمریکا انتقاد و آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای کمک به حل مشکلات منطقه ای اعلام کرد.

چگونگی حفظ برجام، مسائل منطقه ای، مبارزه با تروریسم و مبارزه با قاچاق مواد مخدر مهمترین محورهای دیدار و گفت وگوی "جوسپ بورل" هماهنگ کننده عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا با "علی لاریجانی" رییس مجلس شورای اسلامی بود.

"جوسپ بورل" واقعه ترور سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران را به رییس مجلس شورای اسلامی تسلیت گفت و آمادگی اتحادیه اروپا را برای همکاری در حل مسائل دوجانبه ای و منطقه ای اعلام کرد.
علی لاریجانی نیز در این دیدار از عهدشکنی آمریکا و رفتار ضعیف اتحادیه اروپا در مقابل آمریکا انتقاد و آمادگی ایران را برای کمک به حل مشکلات منطقه ای اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، جوسپ بورل هماهنگ‌ کننده عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا که برای نخستین بار در سمت جدید صبح امروز - دوشنبه - در صدر هیاتی به ایران سفر کرده است، ظهر امروز در دو نوبت با "محمدجواد ظریف" وزیر امور خارجه درخصوص برجام، مناسبات دوجانبه ایران و اتحادیه اروپا و آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی تبادل نظر کرد.
بورل علاوه بر دیدار با ظریف با حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری نیز دیدار و گفت وگو کرد.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۴۸۲۲۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}