۰

ناکامی کیانوش رستمی در حرکت یک ضرب

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۲
ناکامی کیانوش رستمی در حرکت یک ضرب
به گزارش عصر تعادل دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو با آنکه درحرکت یک ضرب عملکرد موفقی نداشت اما مدال طلای ۲ ضرب وزن ۹۶ کیلوگرم را به نام خود ثبت کرد.

در دومین روز رقابت‌های بین‌المللی جام فجر که در شهر رشت در حال برگزاری است، در دسته ۹۶ کیلوگرم کیانوش رستمی در حرکت تک ضرب پشت وزنه ۱۷۵ قرار گرفت اما در مهار این وزنه ناموفق بود، ‌وی برای بار دوم این وزنه را اوت کرد و سپس پشت وزنه۱۷۷ کیلویی قرار گرفت و برای سومین بار ناموفق عمل کرد.

عدم موفقیت این وزنه‌بردار سنگین‌وزن در مهار وزنه های تک‌ضرب موجب شد تا این ملی‌پوش در این بخش به مقامی دست پیدا نکند.
وی در حرکت ۲ ضرب ابتدا وزنه ۲۱۵ کیلوگرمی را به راحتی مهار کرد و در ادامه پشت وزنه ۲۲۵ کیلوگرم قرار گرفت و در لیفت آن دچار مشکل شد اما رستمی درمجموع ۶حرکت تنها یکبار در دوضرب موفق به مهار وزنه شد و در نهایت مدال طلای ۲ ضرب را از آن خود کرد.

رضا دهدار دیگر نماینده ایران در اولین حرکت ۱۵۶ کیلوگرم را مهار کرد. او در دومین حرکت ۱۶۱ کیلوگرم را بر زمین انداخت و در حرکت سوم دوباره پشت این وزنه قرار گرفت و آن را با موفقیت بالای سر برد تا مدال نقره را بدست آورد.

دهدار در حرکت دوضرب وزنه های ۱۹۵، ۱۹۶ و ۲۰۱ کیلوگرم را انداخت و در مجموع ناموفق عمل کرد.

مسابقات بین‌المللی وزنه برداری جام فجر که از روز گذشته آغاز شده‌ است، فردا (شانزدهم همین‌ماه) با معرفی برترین‌های هر وزن به کار خود پایان می‌دهد.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۴۸۲۳۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}