۰

گزارش تصویری از حادثه هواپیما در ترکیه

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۸
گزارش تصویری از حادثه هواپیما در ترکیه

تصاویر| 3 کشته و 179 زخمی در سانحه هواپیمای ترکیه
به گزارش عصر تعادل ، یک فروند هواپیمای مسافربری «بوئینگ 737» خطوط هوایی پگاسوس ترکیه با 183 سرنشین در حین فرود در فرودگاه «صبیحه گوکچن» شهر «استانبول» از باند فرود خارج شد و دستکم سه تن از مسافران جان خود را از دست دادند و ۱۷۹ تن دیگر زخمی شدند.
بنا به گزارش روزنامه انگلیسی «دیلی میل»، پرواز داخلی بوئینگ ۷ ۳۷ از «ازمیر» به استانبول» در حین فرود از باند فرودگاه خارج شد و آتش گرفت.
کلیپ‌های ویدئویی منتشر شده از این حادثه نشان می‌دهد  که بدنه هواپیما ترک برداشته و به ۳ قسمت تقسیم شده و آتش گرفته است. بخش دماغه، ظاهراً از هواپیما جدا شده است. 
پیش از این رسانه‌های ترکیه گزارش کرده بودند که  مخزن سوخت هواپیما متلاشی و دچار حریق شده است و شمار زیادی از نیروهای امداد و آتش‌نشان به محل حادثه اعزام شدند.
فرماندار شهر استانبول پیشتر اعلام کرده بود که دستکم ۵۲ تن در پی این حادثه آسیب دیده و بستری شده‌اند اما هم‌اکنون این رقم به ۱۷۹ زخمی افزایش پیدا کرده است. مسافران هواپیما ۱۷۷ تن و تعداد خدمه پرواز ۶ نفر بوده‌اند.
هواپیمای مذکور به واسطه شرایط جوی نامساعد، موفق به فرود در باند فرودگاه نشده است و حدود ۵۰ تا ۶۰ متر از باند فرودگاه منحرف شده است.
طبق گزارش رسانه‌های محلی، در پی وقوع این حادثه، فرودگاه صبیحه گوکچن تعطیل شد و پروازها به فرودگاه اصلی استانبول منتقل شد.
این حادثه درست یک ماه بعد از آن به وقوع پیوست که یک هواپیمای خطوط هوایی پگاسوس با ۱۶۴ مسافر از باند فرودگاه در همین فرودگاه استانبول خارج شد که البته هیچ تلفات و زخمی در این حادثه که در هفتم ژانویه (۱۷ دی ماه) به وقوع پیوست، برجای نماند.











مرجع : فارس
کد مطلب : ۱۴۸۳۲۶
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}